راه‌اندازی پلتفرم معاملاتی و توکن جدید توسط پامپ.فان! شگفتی دیگری در راه است؟

  • توسط: admin
راه‌اندازی پلتفرم معاملاتی و توکن جدید توسط پامپ.فان! شگفتی دیگری در راه است؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم پامپ.فان (Pump.Fun) که بر روی شبکه سولانا فعالیت می‌کند، از راه‌اندازی یک پلتفرم معاملاتی پیشرفته با نام پامپ ادونسد (Pump Advanced) خبر داده و همچنین، اعلام کرده که به‌زودی یک توکن جدید را عرضه خواهد کرد.

این پلتفرم جدید با ویژگی‌های متنوع و پیشرفته‌ای مانند نمودارها، آمار برترین هولدرها، فیلترهای پیچیده و به‌روزرسانی‌های خودکار طراحی شده تا نیاز کاربران حرفه‌ای را برآورده کند. کاربران این پلتفرم می‌توانند از کیف‌پول‌های غیرحضانتی استفاده کرده و از طریق سیستم احراز هویت Privy وارد شوند.

تیم پامپ.فان همچنین اعلام کرده که در ۳۰ روز نخست استفاده از پلتفرم، هیچ کارمزدی از کاربران دریافت نمی‌شود و جزئیات کارمزدها پس از این دوره به اطلاع خواهد رسید.

سود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!




خرید سریع

همچنین تأکید شده که به کاربران اولیه پاداش داده می‌شود و تمامی درآمدهای کسب‌شده تاکنون برای توسعه بیشتر پلتفرم سرمایه‌گذاری شده است. هدف نهایی آن‌ها این است که پامپ.فان را به پلتفرمی بزرگ‌تر از بایننس تبدیل کنند.

بر اساس داده‌های موجود، درآمد روزانه پامپ.فان در برخی روزهای اکتبر به حدود ۱ میلیون دلار یا بیشتر رسیده است. همچنین گزارش‌های قبلی نشان می‌دهند که مجموع کارمزدهای این پلتفرم تا پایان ماه آگوست به ۱۰۰ میلیون دلار رسیده بود.

اخیراً به دلیل معرفی میم‌کوین مو دنگ (Moo Deng)، درآمد این پلتفرم دوباره افزایش یافته است.

در نهایت، تیم پامپ.فان گفته که هدف اصلی آن‌ها این است که این پلتفرم را به‌طور گسترده‌تری در دسترس عموم مردم قرار دهند و کاربران بیشتری را به استفاده از خدماتشان ترغیب کنند.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات