راه‌‌اندازی صندوق تراست XRP توسط شرکت گری اسکیل؛ قیمت ریپل ۸ درصد رشد کرد

  • توسط: admin
راه‌‌اندازی صندوق تراست XRP توسط شرکت گری اسکیل؛ قیمت ریپل ۸ درصد رشد کرد


براساس بیانیه اخیر گری اسکیل، این شرکت یک صندوق جدید سرمایه‌گذاری برای ارز دیجیتال ریپل (XRP) راه‌اندازی کرده است. انتشار این خبر باعث شد قیمت ریپل ۸ درصد رشد کند.

فهرست عناوین

Toggle

خلاصه خبر

شرکت گری اسکیل از راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری ریپل‌ خبر داد.

این شرکت در دو ماه گذشته محصولات مشابهی مانند صندوق‌های سرمایه‌گذاری برای میکر دائو، سویی و چند ارز دیگر راه‌اندازی کرده است.

به گزارش کریپتو اسلیت، شرکت گری سکیل (Grayscale) اعلام کرد که صندوق سرمایه‌گذاری ریپل، مشابه سایر صندوق‌های سرمایه‌گذاری تک دارایی خود عمل می‌کند و به‌طور انحصاری روی XRP، توکن بومی بلاکچین XRPL که توسط ریپل پشتیبانی می‌شود، متمرکز است.

قیمت ریپل

XRP:

پس از انتشار این خبر حدود ۸ درصد رشد کرد. ریحانه شریف عسکری (Rayhaneh Sharif-Askary) رییس بخش تحقیقات و محصولات گری اسکیل با توضیح کاربردهای ریپل در دنیای واقعی، به اهمیت این صندوق سرمایه‌گذاری اشاره کرد. وی خاطر نشان کرد:

ریپل (XRP) به واسطه امکان پرداخت‌های فرامرزی که تنها چند ثانیه زمان می‌برد، پتانسیل تغییر زیرساخت‌های امور مالی سنتی را دارد.

این صندوق برای پرداخت‌های روزانه از سوی سرمایه‌گذاران بزرگ و واجد شرایط و موسسات معتبر در دسترس است.

این بیانیه پس از راه‌اندازی صندوق‌های میکر

MKR:

، بیت تنسور، سویی و چند توکن دیگر در دو ماه گذشته منتشر شده است. راه‌اتدازی صندوق سرمایه‌گذاری سویی (SUI) گری اسکیل در این هفته باعث رشد ۲۷ درصدی قیمت آن شده است.

تحلیلگران عرضه این صندوق‌ها را گام مهمی در توسعه محصولات سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال گری اسکیل می‌دانند. گری اسکیل در ابتدا روی صندوق های سرمایه‌گذاری بیت کوین

BTC:

و اتریوم

ETH:

متمرکز بود و به تدریج این صندوق‌ها را ETFهای اسپات بیت کوین و اتریوم تبدیل کرد.

آیا ETF ریپل نیز در راه است؟

هلوردهای ریپل انتظار دارند ارائه این محصول در آینده به تایید ETFهای ریپل توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) کمک کند. آنها بر این باورند که عرضه ETFهای بیت کوین و اتریوم در سال جاری، نشان‌دهنده این است که امکان راه‌اندازی صندوق‌های مشابهی برای سایر دارایی‌های دیجیتال نیز وجود دارد.

با این حال، نِیت گراسی (Nate Geraci) رییس ETF store با اشاره به اینکه تایید ETFها به برخی کمک‌های سیاسی نیز احتیاج دارد، خاطر نشان کرد که این مسیر ممکن است چندان هم ساده نباشد.

علاوه بر این، جدال قانونی ریپل با SEC می‌تواند چالش‌هایی برای عرضه ETF آن به همراه داشته باشد. برخی تحلیلگران معتقدند بعید است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا با ریاست گری گنسلر با شرایط فعلی، ETF دیگری را تایید کنند.

برخی دیگر نیز معتقدند در صورتیکه قانون‌گذاران ارزهای دیجیتال را به عنوان اوراق بهادار طبقه‌بندی نکنند، احتمال تایید ETF ریپل افزایش پیدا می‌کند.


کپی لینک
لینک کپی شد

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
خروجی از ETFها همچنان ادامه دارد
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۶ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
کمبو کارت امروز همستر کامبت؛ ۲۹ شهریور + آموزش کامل
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۷ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
معیارهای واجد شرایط شدن برای دریافت ایردراپ بزرگ MemeFi اعلام شد
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۷ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات