دوج‌کوین در مدار صعود! توییت ایلان ماسک و انباشت نهنگ‌ها مقدمه یک جهش بزرگ‌اند؟

  • توسط: admin
دوج‌کوین در مدار صعود! توییت ایلان ماسک و انباشت نهنگ‌ها مقدمه یک جهش بزرگ‌اند؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت دوج‌کوین (DOGE) طی هفت روز گذشته رشد چشمگیری معادل ۲۹ درصد را تجربه کرده و در کنار این افزایش قیمت، جریان خالص به آدرس نهنگ‌ها نیز ۱۸۵۶ درصد افزایش یافته است.

این شاخص نشان‌دهنده تغییرات در پوزیشن نهنگ‌ها بوده و افزایش آن به معنی انباشت بیشتر یک دارایی‌ توسط سرمایه‌گذاران بزرگ است.

بهبود احساسات معامله‌گران نسبت به دوج‌کوین باعث شده که این ارز دیجیتال عملکرد بهتری نسبت به ۵۰ ارز دیجیتال برتر بازار داشته باشد. در همین راستا، طی هفته گذشته، بحث‌های مربوط به این توکن نیز به بالاترین سطح خود در ۵ ماه اخیر رسیده است.

سود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!




خرید سریع

یکی از عوامل تاثیرگذار در این رشد، توییت جنجالی ایلان ماسک بود که در شبکه‌های اجتماعی سروصدای زیادی به پا کرد. او پس از اعلام ممنوعیت پرتاب موشک‌های شرکت اسپیس‌اکس از کالیفرنیا، بیان داشت که در صورت انتخاب ترامپ، دپارتمان افزایش کارایی دولت (D.O.G.E) این مشکل را حل خواهد کرد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت دوج‌کوین با افتی ۱.۵۴ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۱۴۳ دلار رسیده است. با این حال، رشد هفته اخیر باعث شده که برخی سطوح کلیدی، از جمله میانگین‌های متحرک ساده ۵۰ و ۱۰۰ هفته‌ای، به ترتیب در محدوده ۰.۱۱۹۶ و ۰.۰۹۷۰ دلار، به سطوح حمایتی تبدیل شوند.

در حال حاضر، ارزش بازار دوج‌کوین ۲۰.۸۳ میلیارد دلار است که آن را به هشتمین ارز دیجیتال برتر بازار تبدیل می‌کند.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات