درگیری شدید گاوها و خرس‌های سولانا! کدام‌یک در نبرد قیمت پیروز خواهند شد؟

  • توسط: admin
درگیری شدید گاوها و خرس‌های سولانا! کدام‌یک در نبرد قیمت پیروز خواهند شد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت سولانا پس از جهش اخیر، به شدت افزایش یافت و به سطوح بالای ۱۷۰ دلار رسید. اگرچه حجم معاملات از یک محدوده مشخص فراتر نرفت، اما گاوها توانستند کنترل بازار را در دست بگیرند.

با این حال، تغییرات اخیر قیمت نشان می‌دهد که قدرت گاوها کاهش یافته و خرس‌ها اکنون در تلاشند تا قیمت را به زیر ۱۴۰ دلار بازگردانند.

قیمت سولانا از ابتدای ماه مارس روندهای مختلفی را تجربه کرده و در مواقع نزول، پرقدرت عمل کرده است. سطح حمایت ۱۲۰ دلار چندین بار مورد آزمایش قرار گرفته و باعث صعود قیمت شده است؛ بنابراین، ادامه روند صعودی محتمل به نظر می‌رسد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

با این حال، برخی نشانه‌ها حاکی از آنند که قیمت این ارز دیجیتال ممکن است برای مدتی طولانی در یک محدوده مشخص به صورت جانبی نوسان کند.

در حال حاضر، گاوها به دنبال شروع یک روند صعودی جدید هستند، اما به نظر می‌رسد که قدرت کافی برای این کار را ندارند. اندیکاتور حجم تعادلی (OBV) همچنان در حال کاهش است و روند نزولی قیمت را تأیید می‌کند.

در عین حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می‌دهد که احتمال افزایش قیمت وجود دارد، به شرطی که کندل بالای سطح ۱۴۸ دلار بسته شود.

در مجموع، وضعیت قیمت سولانا در حال حاضر نامشخص است؛ زیرا گاوها و خرس‌ها فشار یکسانی را به بازار وارد می‌کنند. باقی ماندن قیمت سولانا بالای سطح ۱۴۰ دلار می‌تواند روند نزولی را به تأخیر بیندازد.

از سوی دیگر، اگر فشار گاوها افزایش یابد، قیمت می‌تواند به ۱۵۰ دلار و سپس، به سطوح ۱۶۰ و ۱۶۵ دلار برسد که این موضوع می‌تواند واکنش خرس‌ها را به همراه داشته باشد. کارشناسان در حال حاضر هر دو سناریوی نزولی و صعودی را برای سولانا محتمل می‌دانند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات