درخشش سلو در دنیای استیبل‌کوین‌ها؛ بوترین از رقیب تازه‌نفس ترون تمجید کرد!

  • توسط: admin
درخشش سلو در دنیای استیبل‌کوین‌ها؛ بوترین از رقیب تازه‌نفس ترون تمجید کرد!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

ویتالیک بوترین، خالق و هم‌بنیانگذار اتریوم، از پلتفرم بلاکچین سلو (Celo) به خاطر تلاش‌های آن در جهت بهبود اقتصاد دیجیتال جهانی تمجید کرده است.

بر اساس داده‌های موجود، سلو اخیراً از لحاظ تعداد آدرس‌های فعال روزانه در زمینه استفاده از استیبل‌کوین‌ها، از ترون (TRON) پیشی گرفته و همین موضوع، توجه بوترین را به خود جلب کرده است. این شبکه همچنین در حال بررسی مهاجرت به لایه دوم (L2) اتریوم است.

بوترین اقدامات سلو را برای دسترسی جهانی به خدمات مالی و پرداخت‌های پایه ستایش کرد و گفت که این تلاش‌ها می‌تواند به بهبود اکوسیستم اتریوم کمک کند. او همچنین از کارمزدهای پایین تراکنش در خدمات دیفای سلو حمایت کرد.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که اندازه تراکنش‌ها در سلو رو به افزایش است و موجودی استیبل‌کوین‌ها در این پلتفرم طی سال گذشته به‌طور قابل‌توجهی رشد کرده است. در همین راستا، تتر ۲۰۰ میلیون دلار استیبل‌کوین USDT روی شبکه سلو عرضه کرده است.

همان‌طور که گفته شد، سلو همچنین در حال انتقال از بلاکچین مستقل خود به لایه دوم اتریوم است. این تغییر از پیشنهاد تیم سی‌لبز (cLabs) در جولای ۲۰۲۳ آغاز شد و هدف آن، حمایت از اقتصاد دیجیتال، در عین حفظ ویژگی‌های کلیدی سلو مانند سرعت بالا، هزینه‌های کم و طراحی کاربرپسند است.

در حال حاضر، سلو دو شبکه آزمایشی لایه دوم به نام‌های دانگو (Dango) و آلفاخورس (Alfajores) دارد. شبکه دانگو از ماه جولای فعال شده و آلفاخورس نیز قرار است در ۲۶ سپتامبر به‌روز شود.

با این حال، بوترین هشدار داده که برخی از پروژه‌های لایه دوم ممکن است با شکست مواجه شوند. وی ماه دسامبر را به‌عنوان ددلاین موفقیت این پروژه‌ها تعیین کرده است.

به دنبال انتشار این اخبار، قیمت توکن CELO با افزایشی ۷ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۶۵ دلار رسیده است. رشد قیمتی این ارز دیجیتال در بازه هفتگی نیز به حدود ۴۰ درصد می‌رسد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات