درخشش توکن FTT در بازار نزولی! بازپرداخت بدهی‌های صرافی FTX به کجا رسید؟

  • توسط: admin
درخشش توکن FTT در بازار نزولی! بازپرداخت بدهی‌های صرافی FTX به کجا رسید؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی ورشکسته FTX در نهایت، پس از بررسی دقیق برنامه بازسازی، تصمیم به توزیع ۶ میلیارد دلار بین کاربران متضرر خود گرفته است. این برنامه با حمایت قوی طلبکاران مواجه شده و ۹۴ درصد از آن‌ها به این طرح رأی مثبت داده‌اند.

همچنین، تمام ۶۶ عضو کمیته بازسازی با این پیشنهاد که مرحله مهمی برای توزیع دارایی‌ها محسوب می‌شود، موافقت کرده‌اند.

کارشناسان انتظار دارند که توزیع دارایی‌ها طی ۴ تا ۸ هفته آینده انجام شود و قبل از پایان سال ۲۰۲۴ نهایی گردد. پرداخت‌ها از ماه اکتبر آغاز شده و در ماه‌های نوامبر و دسامبر پیگیری خواهد شد.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

برنامه توزیع شامل بازپرداخت به ۸۹.۱ درصد از طلبکاران آمریکایی و ۹۵.۸۸ درصد از طلبکاران بین‌المللی است. بیشتر این طلبکاران حداقل ۱۱۸ درصد از مطالبات خود را به صورت نقدی دریافت خواهند کرد.

با این حال، این بازپرداخت‌ها بر اساس ارزش بازار رمزارزها در زمان ثبت مطالبات محاسبه شده‌اند. بنابراین، ممکن است برخی از طلبکاران با زیان مواجه شوند.

جان ری، مدیرعامل FTX، تأکید کرده که این برنامه به دنبال جبران کامل زیان طلبکاران غیر دولتی است و قرار است ۱۰۰ درصد مطالبات آن‌ها به همراه بهره بازپرداخت شود.

به دنبال انتشار این اخبار، قیمت توکن FTT در ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۲۲.۵ درصدی به ۲.۲۸ دلار رسیده و ارزش بازار آن به بیش از ۷۵۰ میلیون دلار افزایش یافته است.

همچنین، حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با جهشی ۹۹ درصدی به حدود ۲۰۲ میلیون دلار رسیده است.

نکته جالب توجه این است که این رشد در شرایطی که تنش‌ها در خاورمیانه افزایش یافته و قیمت اکثر ارزهای دیجیتال در حال کاهش است، به وقوع پیوسته است.

این توکن در ۲۴ ساعت گذشته بهترین عملکرد را در میان ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار داشته و توجه معامله‌گران زیادی را جلب کرده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات