خرید گسترده بیت‌کوین و اتریوم توسط بلک‌راک! راز افزایش تقاضای سازمانی چیست؟

  • توسط: admin
خرید گسترده بیت‌کوین و اتریوم توسط بلک‌راک! راز افزایش تقاضای سازمانی چیست؟


غول مالی بلک راک با خرید 529 بیت کوین (BTC) و 2420 اتریوم (ETH) به سرمایه گذاری های ارزهای دیجیتال خود افزود. با این خریدهای جدید، بلک راک اکنون دارای 359606 بیت کوین به ارزش تقریبی 22.82 میلیارد دلار و 350000 اتریوم به ارزش 23 میلیارد دلار است.

این خریدهای فعلی نشان دهنده خوش بینی سرمایه گذاران نهادی در مورد ارزهای دیجیتال، به ویژه بیت کوین است. بیشتر دارایی های بیت کوین بلک راک در صندوق ETH آن، iShares Bitcoin Trust نگهداری می شود که به سرمایه گذاران اجازه می دهد از نوسانات قیمت بیت کوین استفاده کنند.

در این راستا، ETF بیت کوین این شرکت با 99 میلیون دلار بیشترین ورود سرمایه را در 30 روز گذشته تجربه کرد.

بر اساس گزارش های اخیر، میزان دارایی بیت کوین در ایالات متحده در حال افزایش است و یکی از مهم ترین دلایل آن افزایش تقاضا برای وجوه بیت کوین ETF است. بر اساس گزارش بنیانگذار CryptoQuant، ایالات متحده تسلط خود را در ذخایر بیت کوین به دست آورده است.

در همین حال، بازارهای سهام آسیایی نیز به دلیل گزارش هایی مبنی بر اینکه چین در نظر دارد تا 1 تریلیون یوان (142 میلیارد دلار) سرمایه را به بزرگترین بانک های دولتی خود تزریق کند، افزایش یافت.

این اقدام با هدف تقویت توانایی این بانک ها برای حمایت از اقتصاد انجام می شود.

این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که بانک خلق چین (PBOC) در اوایل هفته، نسبت ذخایر الزامی بانک‌های داخلی را 50 واحد پایه کاهش داد و نرخ بازپرداخت معکوس هفت روزه (نرخ استقراض بانک مرکزی از بانک‌های تجاری) را کاهش داد. به 20 واحد پایه به 1.5 درصد کاهش یافت. همه این اقدامات چینی ها بر افزایش تقاضا برای وجوه ETF بیت کوین تأثیر گذاشت.

با کاهش نرخ بهره توسط بانک های مرکزی و افزایش خوش بینی نسبت به بیت کوین در سه ماهه چهارم سال، قیمت این ارز دیجیتال به مرز 64 هزار دلار رسید.

تحلیلگران انتظار دارند قیمت به مقاومت قوی نزدیک به 70000 دلار برسد و برخی پیش بینی می کنند که قیمت این ارز دیجیتال تا پایان سال 2024 به 172800 دلار برسد.

با این حال، حرکت اخیر توسط Mt. Gox برای جابجایی بیشتر دارایی های بیت کوین خود نگرانی هایی را در مورد افزایش فشار فروش در بازار ایجاد کرد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارز دیجیتال
کیف پول Tone Keeper به دلیل ازدحام شبکه خراب است
  • ۵ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۴ بازدید
اخبار ارز دیجیتال
گری جنسلر: بیت کوین یک امنیت نیست
  • ۵ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۸ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات