حمایت بی‌وقفه جاستین سان از اتریوم؛ خالق ترون ۱۵ هزار ETH دیگر خرید!

  • توسط: admin
حمایت بی‌وقفه جاستین سان از اتریوم؛ خالق ترون ۱۵ هزار ETH دیگر خرید!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

در پی افت اخیر بازار ارزهای دیجیتال، فعالان کهنه‌کار این صنعت با خرید در کف قیمت‌، حمایت کاملی را از این بازار به عمل ‌آوردند.

در همین راستا، پلتفرم تحلیلی اسپات‌آن‌چین (SpotOnChain) گزارش داده که جاستین سان، خالق ترون، روز دوشنبه ۱۴،۸۸۴ اتریوم دیگر، به ارزش تقریبی ۳۶ میلیون دلار، را از صرافی بایننس خریداری کرده است.

این خرید بخشی از استراتژی بلندمدت سان برای انباشت اتریوم در چند ماه اخیر بوده و مجموع دارایی‌های اتریوم او را به ۳۹۲،۴۷۴ واحد ETH رسانده است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، روز گذشته همزمان با ریزش شدید قیمت اتریوم، شایعاتی هم در مورد لیکوییدیشن موقعیت‌های معاملاتی جاستین سان منتشر شد. با این حال، سان به سرعت به این موضوع پاسخ داد و بیان کرد که او و تیم ترون هرگز در معاملات اهرمی شرکت نمی‌کنند.

در ادامه، سان از ایجاد صندوقی ۱ میلیارد دلاری برای مبارزه با احساسات منفی و سرمایه گذاری در صنعت کریپتو خبر داد.

به گفته سان، وجوه این صندوق برای «مبارزه با FUD (ترس، عدم قطعیت و شک)، سرمایه‌گذاری بیشتر و تأمین نقدینگی» استفاده خواهد شد، اما هنوز جزئیات بیشتری در مورد این پروژه فاش نشده است.

علاوه بر این، با وجود افت شدید قیمت‌ها در روز گذشته، ETFهای اسپات اتریوم روز دوشنبه ۴۸.۸ میلیون دلار سرمایه جذب کردند.

این موضوع نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران سازمانی نیز همچنان به پتانسیل‌های اتریوم در بلندمدت امیدوارند و کاهش قیمت‌ها را به عنوان فرصتی برای خرید در نظر می‌گیرند.

همه این عوامل، در کنار رالی بهبود بازار کلی کریپتو، به افزایش قیمت اتریوم کمک کرده‌اند. در زمان نگارش این خبر، اتریوم با ثبت ۱۵ درصد رشد روزانه، در محدوده قیمتی ۲،۵۳۰ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن به بالای ۳۰۰ میلیارد دلار بازگشته است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات