حذف شکاف بین اقتصاد سنتی و دیجیتال؛ شیبا با ویزا و مسترکارت وارد همکاری شد!

  • توسط: admin
حذف شکاف بین اقتصاد سنتی و دیجیتال؛ شیبا با ویزا و مسترکارت وارد همکاری شد!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

توسعه‌دهندگان میم‌کوین شیبا اینو (SHIB) طی همکاری جدید خود با شرکت‌های ویزا (Visa) و مسترکارت (Mastercard)، امکان تبدیل مستقیم ارز فیات به توکن بون (BONE) و استیبل‌کوین یو‌اس‌دی‌ کوین (USDC) را فراهم کرده‌اند.

به این ترتیب، افراد و نهادها می‌توانند با استفاده از کارت‌های ویزا و مسترکارت، توکن‌های بون و یو‌اس‌دی‌ کوین را در بلاکچین شیباریوم خریداری کنند.

هدف شیبا اینو از این اقدام، کاهش شکاف بین اقتصاد سنتی و بازار ارزهای دیجیتال است. همکاری با ویزا و مسترکارت، گامی مهم در جهت پذیرش بلاکچین شیباریوم به حساب می‌آید و توکن BONE را به مخاطبان بیشتری معرفی می‌کند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

توکن BONE در ابتدا برای پاداش‌دهی به دارندگان توکن SHIB طراحی شده بود، اما اکنون علاوه بر آن، برای تسهیل فرآیند توکن‌سوزی شیبا و به عنوان ابزاری برای پرداخت کارمزدها در شبکه شیباریوم نیز استفاده می‌شود. یکی از دستاوردهای اخیر توکن BONE، لیست شدن آن در صرافی گیت.آی‌او (Gate.io) است.

از طرفی، امکان تبدیل ارز فیات به استیبل‌کوین USDC در شیباریوم، ورود تازه‌واردان به این اکوسیستم را آسان‌تر می‌کند. از این طریق، دارندگان USDC همچنین تشویق خواهند شد تا کاربردها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری نوآورانه در شبکه شیباریوم را کشف کنند.

بلاکچین شیباریوم به عنوان یک محرک رشد اصلی برای اکوسیستم شیبا اینو شناخته شده و اکثر نوآوری‌ها و پروژه‌های جدید این اکوسیستم در شیباریوم میزبانی می‌شوند.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات