حداقل مقدار برای استیک کردن، به 1 اتریوم می‌رسد؟ ویتالیک بوترین پاسخ می‌دهد

  • توسط: admin
حداقل مقدار برای استیک کردن، به 1 اتریوم می‌رسد؟ ویتالیک بوترین پاسخ می‌دهد


در حالی که ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، این روزها دارایی‌های اتریوم خود را جابه‌جا می‌کند، اخیراً برای رفع نگرانی‌های جامعه استیک کنندگان ETH بحث‌های داغی را مطرح کرده است. او در صحبت‌های خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، طرح و نقشه راهی (رودمپ) را پیشنهاد کرد تا در نهایت حداقل میزان اتریوم برای استیک کردن را به یک ETH برساند.

آنتونی ساسانو، مدرس مستقل اتریوم، گفت که انتقال اتریوم به مکانیسم اثبات سهام (PoS) یکی از انگیزه‌های اصلی برای مشارکت او با اکوسیستم اتریوم و کسب پاداش‌های استیکینگ (Staking) بود.

او اظهار داشت که در طول این سال‌ها، ولیدیتورهای انفرادی (Solo Validators) را به تنهایی مدیریت می‌کند، در حالی که اضافه کرد که «سولو استیکینگ قلب تپنده اتریوم است». او افزود:

بدون استیکینگ انفرادی (و توانایی اجرای کامل نودها در خانه)، تنها چیزی را که در کل این اکوسیستم، ارزش واقعی دارد، از دست می‌دهیم: تمرکززدایی واقعی.

با این حال، یکی از کاربران به او پاسخ داد و گفت که حداقل 32 اتریوم برای استیکینگ، یک عامل بازدارنده مهم و کلیدی برای مشارکت بیشتر جامعه و اکوسیستم اتریوم بوده است. در پاسخ به این بحث، ویتالیک بوترین چند پیشنهاد برای الزامات استیکینگ اتریوم بیان کرد.

او عقیده دارد که کاهش حداقل واریزی استیکینگ سهام از 32 ETH فعلی به 16 یا 24 می‌تواند دسترسی کاربران را افزایش دهد. بوترین همچنین اذعان کرد که نیاز به 32 اتریوم، مانعی بزرگ‌تر از الزامات «پهنای باند» است.

او افزایش موقت پهنای باند مورد نیاز را در ازای کاهش حداقل استیکینگ پیشنهاد کرد و آن را به عنوان یک عامل کلیدی برای دسترسی به عملیات استیکینگ و مقیاس‌پذیری شبکه می‌داند. ویتالیک بوترین اضافه کرد که هنگامی که مشکلات پهنای باند و همتا به همتا حل شود، حداقل اتریوم مورد نیاز برای استیکینگ می‌تواند در نهایت به 1 ETH کاهش یابد.

خرید و فروش آسان اتریوم در بیت‌پین

معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

دریافت وام و اعتبار معاملاتی

سرعت بالا در تکمیل سفارشات

بات‌های معامله‌گر متنوع

پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اتریوم

با این حال، رمزارز اتریوم (ETH) همراه با سایر آلت کوین‌ها همچنان با فشار فروش از سوی سرمایه‌گذاران مواجه هستند. پس از اینکه کیف پول‌های مرتبط با ویتالیک بوترین دارایی‌های خود را در هفته گذشته فروختند، یک نهنگ متعلق به ICO اتریوم نیز رمزارزهای اتریوم خود را تخلیه کرد.

در دو روز گذشته، یکی از شرکت‌کنندگان ICO در مجموع 19,000 اتریوم به ارزش خیره‌کننده 47.5 میلیون دلار را فروخت. در طول رویداد ICO در سال 2013، این نهنگ در مجموع 150 هزار اتریوم دریافت کرده بود، که اکنون ارزش نجومی 358 میلیون دلار دارد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
پلی مارکت شرط‌بندی در مورد حزب‌الله لبنان را لغو کرد
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۴ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
اعتراف تلگرام به افشای اطلاعات کاربران از سال 2018
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۹ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
هشدار: مراقب آدرس‌های شبیه به نوبیتکس باشید!
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۹ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات