جهش ۳۵ درصدی ایتیر پس از ورود به صرافی‌های کره؛ ATH آماده شکستن رکوردها است!

  • توسط: admin
جهش ۳۵ درصدی ایتیر پس از ورود به صرافی‌های کره؛ ATH آماده شکستن رکوردها است!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال ایتیر (ATH)، یکی از دارایی‌های برجسته در بخش شبکه‌های زیرساخت فیزیکی غیرمتمرکز یا دپین (DePin)، طی ۲۴ ساعت گذشته یک رشد ۳۵ درصدی را تجربه کرده است.

این رشد قابل‌توجه به دنبال اعلام لیست شدن ایتیر در صرافی‌های بزرگ کره جنوبی، یعنی آپ‌بیت (Upbit) و بیت‌هامب (Bithumb)، رخ داده است.

طبق گزارش‌ها، این صرافی‌ها ایتیر را در قالب جفت ارز معاملاتی با وون کره (KRW) اضافه کرده‌اند. البته، صرافی آپ‌بیت جفت ارز معاملاتی ATH/BTC را نیز ارائه کرده است.

به منظور تسهیل معاملات، این صرافی‌ها به مدت ۲۴ ساعت کارمزد برداشت را حذف کرده‌اند. همچنین، برای جلوگیری از افت قیمت، سفارشات فروش با قیمت ۱۰ درصد پایین‌تر از قیمت نهایی روز قبل، محدود شده‌اند.

علاوه بر این، برای مطابقت با قوانین سختگیرانه کره جنوبی، تنها کیف‌پول‌های شخصی تأییدشده می‌توانند در تراکنش‌های ATH استفاده شوند و تمامی واریزها باید از طریق شبکه اتریوم انجام گیرد.

خرید سریع ATH!
با یک کلیک ای تی اچ (ATH) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید ATH

پس از انتشار خبر لیست شدن، قیمت ایتیر ابتدا به ۰.۰۸۷ دلار رسید و سپس به ۰.۰۷۲ دلار کاهش یافت. این نوسانات معمولاً برای دارایی‌های تازه لیست‌شده رخ می‌دهد.از اواسط ماه ژوئن، قیمت ایتیر در محدوده ۰.۰۵۷ دلار و ۰.۰۸۷ دلار نوسان داشته است. در صورت موفقیت این رمزارز در شکستن مقاومت ۰.۰۸۷ دلاری، قیمت آن ممکن است به اوج تاریخی ۰.۱۴۶ دلار نزدیک شود. در غیر این صورت، روند تثبیت قیمت ادامه خواهد یافت.

تسلط ایتیر در بخش GPU غیرمتمرکز نیز به عملکرد مثبت آن در بازار کمک کرده است. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که ایتیر در سال گذشته ۳۶ میلیون دلار درآمد کسب کرده و ماهانه ۱۰ درصد رشد داشته است.

این رشد ناشی از افزایش تقاضا برای فناوری هوش مصنوعی و بخش بازی است که از خدمات ایتیر استفاده می‌کنند. با این حال، پایداری این مدل کسب‌وکار همچنان مورد تردید است و ریسک‌های زیادی پیرامون آن وجود دارد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات