جذب ۱۵ میلیون بازیکن توسط مون‌بیکس! بازی جدید بایننس مقصد بعدی گیمرهاست؟

  • توسط: admin
جذب ۱۵ میلیون بازیکن توسط مون‌بیکس! بازی جدید بایننس مقصد بعدی گیمرهاست؟


همانطور که قبلا در رمز نیوز گزارش شده بود، بازی جدید تلگرام بایننس با نام Moonbix به تازگی راه اندازی شده است و سعی دارد با بازی های مشابهی مانند NatCoin و Hamster Kombat رقابت کند.

بایننس در 19 سپتامبر 2024 به طور رسمی وارد دنیای بازی های بلاک چین شد و به نظر می رسد که علاقه بیشتری به این نوع بازی نشان می دهد.

در MoonBix، بازیکنان به عنوان کاوشگر فضا در یک کهکشان مجازی عمل می‌کنند و برای کسب امتیاز باید وظایف خاصی را انجام دهند. این بازی در کمتر از یک هفته نزدیک به 15 میلیون بازیکن را جذب خود کرده است که نشان از علاقه مردم به سرگرمی و فرصت های سودآوری دارد.

با این حال، برای صعود به بالای جدول و رقابت با بازی هایی مانند Dogs و NatCoin که به ترتیب 53 و 35 میلیون بازیکن دارند، MoonBix هنوز باید رشد بیشتری داشته باشد.

انجام تمام وظایف در MoonBix به بازیکنان با حدود 11500 امتیاز و دعوت از 10 کاربر جدید با 10000 امتیاز اضافی پاداش می‌دهد. با این حال، چالش های امتیاز دهی باعث شده است که برخی از بازیکنان به ابزارهای تقلب متوسل شوند، حتی اگر این خطر شناسایی و پیگرد قانونی داشته باشد.

پیش از این، تیم سازنده بازی Hamster Combat نیز اعلام کرده بود که 2.3 میلیون بازیکن را از دریافت ایردراپ به دلیل تقلب محروم کرده است. برخی از استراتژی های رایج تقلب عبارتند از: خرید اکانت تلگرام گروهی و خرید ریفرال به جای کسب امتیاز از طریق دعوتنامه قانونی.

لازم به ذکر است که شرایط و ضوابط این بازی شامل احراز هویت کاربر (KYC) می باشد که برای شرکت در بازی و دریافت جوایز لازم است.

با توجه به علاقه روزافزون به بازی های کسب درآمد، به نظر می رسد که مون بیکس بتواند در آینده ای نزدیک کاربران بیشتری را به خود جذب کند، هرچند ممکن است تغییر اخیر در سیاست تلگرام، پروژه مون بیکس را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات