جامعه ایکس امپایر در تب و تاب ایردراپ! سهم بازیکنان از توکن‌های X چقدر است؟

  • توسط: admin
جامعه ایکس امپایر در تب و تاب ایردراپ! سهم بازیکنان از توکن‌های X چقدر است؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازی ایکس امپایر (X Empire) که قبلاً با نام ماسک امپایر (Musk Empire) شناخته می‌شد، به سرعت جایگاه خود را در دنیای بازی‌های رمزارزی پیدا کرده است. این بازی کلیکی تلگرامی که از بازی‌های محبوبی مانند همستر کامبت الهام گرفته، با استفاده از تم ایلان ماسک توانسته توجه بسیاری را جلب کند.

ساختار اقتصادی این بازی بر اساس توکن بومی آن با نماد X است که کل موجودی آن ۶۹۰ میلیارد توکن تعیین شده و در دو بخش اصلی توزیع خواهد شد:

ماینرها و کاربران (۷۰ درصد): حدود ۴۸۳ میلیارد توکن X برای جامعه بازیکنان در نظر گرفته شده است. این توکن‌ها بدون هیچ‌گونه محدودیت زمانی یا قفل شدن، در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

کاربران جدید و مراحل بعدی (۳۰ درصد): ۲۰۷ میلیارد توکن باقی‌مانده برای توسعه و گسترش بازی تخصیص یافته است. این توکن‌ها برای جذب کاربران جدید، توسعه پروژه‌ها، لیست شدن در صرافی‌ها، تأمین نقدینگی و پاداش‌دهی به تیم، استفاده خواهند شد.

جامعه ایکس امپایر به شدت منتظر ایردراپ توکن این بازی است که احتمالاً در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد. این ایردراپ با لیست شدن توکن X در صرافی‌ها همراه خواهد بود که به کاربران این امکان را می‌دهد تا دارایی‌های خود را نقد کنند.

در مرحله پیش‌فروش، ۶۵۰ هزار درخواست برای کوپن ان‌اف‌تی (NFT voucher) ثبت شده که کاربران می‌توانند آنها را با نسبت یک به یک به توکن X تبدیل کنند.

همچنین، کسانی که از این فرصت جا مانده‌اند، توکن‌های خود را طی ایردراپ دریافت خواهند کرد.


منبع

کوین گابار


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات