جاستین سان با فروش توکن‌های ایگن‌ خبرساز شد! رالی قیمت EIGEN در خطر است؟

  • توسط: admin
جاستین سان با فروش توکن‌های ایگن‌ خبرساز شد! رالی قیمت EIGEN در خطر است؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های بازار، قیمت توکن بومی پروتکل ایگن‌لیر (EIGEN) در روز نخست عرضه خود حدود ۱۵ درصد افزایش یافته و به سقف ۴.۵۳ دلار رسیده است.

این توکن در حال حاضر از حمایت صرافی‌های بزرگی مانند بایننس و کوین‌بیس برخوردار است، اما بزرگ‌ترین دارنده آن، جاستین سان، شروع به فروش توکن‌های دریافتی خود از ایردراپ کرده که این موضوع ممکن است به افت شدید قیمت آن منجر شود.

طبق گزارش‌ها، بایننس این توکن را به محصولات مختلف خود، از جمله بایننس اِرن و بخش معاملات فیوچرز اضافه کرده و جفت‌ارزهای معاملاتی مختلفی از آن را ارائه می‌دهد.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

کوین‌بیس نیز در این راستا از بایننس پیروی کرده است. علاوه بر این، پلتفرم اترفای (ether.fi) امکان استیک کردن توکن‌های EIGEN و کسب سود از آن‌ها را برای کاربران فراهم کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آنند که جاستین سان با فروش ۵.۲۴ میلیون توکن EIGEN خود، ۲۱.۵ میلیون دلار سود کسب کرده است. همان‌طور که گفته شد، این فروش ممکن است به کاهش قیمت EIGEN منجر شود؛ زیرا احتمال دارد نهنگ‌های دیگر نیز از وی پیروی کنند.

در حال حاضر، قیمت EIGEN پس از رشدی ۱۰.۸ درصدی از زمان عرضه، در محدوده ۴.۱۲ دلار قرار دارد. کف و سقف قیمتی این رمزارز در این مدت نیز به ترتیب ۳.۵۲ و ۴.۵۳ دلار بوده است.

طبق داده‌های کوین‌گلس (Coinglass)، شاخص سود باز قراردادهای آتی ایگن‌لیر در چند ساعت اخیر ۱۸ درصد افزایش یافته و به ۳۷.۹۶ میلیون دلار رسیده است.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات