ثبت‌نام در پروژه دیفای ترامپ آغاز شد! توکن WLFI چه کاربردهایی دارد؟

  • توسط: admin
ثبت‌نام در پروژه دیفای ترامپ آغاز شد! توکن WLFI چه کاربردهایی دارد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

پروژه دیفای ورلد لیبرتی فایننشال (World Liberty Financial) که با حمایت خانواده ترامپ راه‌اندازی شده، به تازگی فرآیند احراز هویت کاربران (KYC) را در وب‌سایت خود آغاز کرده است.

این پروژه با هدف ارائه خدمات مالی بدون نیاز به واسطه‌های سنتی، KYC را به عنوان شرطی برای دسترسی به اطلاعات بیشتر و خرید توکن حاکمیتی خود، WLFI، معرفی کرده است.

دونالد ترامپ در پستی اعلام کرده که این پروژه بخشی از تلاش او برای تبدیل آمریکا به قطب ارزهای دیجیتال در دنیا است و ادامه‌ای از کمپین «بازگرداندن عظمت به آمریکا» محسوب می‌شود.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

بر اساس قوانین، کاربران در آمریکا باید به عنوان سرمایه‌گذاران معتبر شناخته شوند تا بتوانند در این پروژه شرکت کنند.

توکن WLFI که برای حاکمیت این پلتفرم در نظر گرفته شده، در یک رویداد زنده در پلتفرم X معرفی شد. این توکن‌ها غیرقابل‌انتقال هستند و فقط برای شرکت در پیشنهادات و رأی‌گیری‌های مربوط به آینده پلتفرم استفاده خواهند شد.

برخلاف دیگر ارزهای دیجیتال، WLFI سود یا ضرری ایجاد نمی‌کند و سهمی از پلتفرم را نیز به کاربران اختصاص نمی‌دهد.

از مجموع توکن‌ها، ۶۳ درصد برای فروش عمومی، ۱۷ درصد برای پاداش‌ها و مشوق‌ها و ۲۰ درصد به تیم توسعه‌دهنده اختصاص یافته است. این توکن‌ها فقط به سرمایه‌گذاران معتبر فروخته می‌شوند و عموم مردم نمی‌توانند در خرید و فروش آن شرکت کنند.

این پروژه به دلیل ارتباطات سیاسی خود توجهات زیادی را جلب کرده است. چارلز هاسکینسون، خالق بلاکچین کاردانو، هشدار داده که چنین پروژه‌هایی ممکن است توجه مقامات آمریکایی، مانند وزارت دادگستری و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) را به خود جلب کنند.

او همچنین بر این باور است که پیوند دادن پلتفرم‌های دیفای با سیاست ممکن است منجر به خطرات و اختلافاتی در حوزه ارزهای دیجیتال شود.

برخی از تحلیلگران نیز از این پروژه انتقاد کرده و اقدام ترامپ برای راه‌اندازی چنین پلتفرمی را نادرست و پرخطر دانسته‌اند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات