توکن FTX در بحبوحه توزیع ورشکستگی 70 درصد جهش کرد

  • توسط: admin
توکن FTX در بحبوحه توزیع ورشکستگی 70 درصد جهش کرد


توکن بومی صرافی ناموفق ارز دیجیتال FTX در بحبوحه توزیع‌های ورشکستگی معلق شاهد اقدامات صعودی بوده است.

بر اساس داده‌های CoinGecko، توکن FTX در 29 سپتامبر بیش از 70 درصد جهش کرد و به بالاترین حد چند ماهه رسید و برای اولین بار از مارس 2024 به طور خلاصه به 2.70 دلار رسید. FTT در ماه گذشته حدود 1.4 دلار معامله شد و بازده روزانه بیش از 70 را ثبت کرد. درصد در 29 سپتامبر، افزایش FTT در بحبوحه شایعاتی در رسانه های اجتماعی مبنی بر اینکه دارایی ورشکستگی FTX شروع به توزیع وجوه برای بازپرداخت طلبکاران و مشتریان از 30 سپتامبر خواهد کرد، رخ داد.

FTT چندین مزیت ارائه می‌دهد، از جمله تخفیف در کارمزد معاملات برای کاربران بر اساس مقدار FTT، این توکن همچنین می‌تواند به عنوان وثیقه برای موقعیت‌های مبادله آتی استفاده شود، توکن FTX در سپتامبر 2021 به نزدیک به 80 دلار رسید، اما به طور پیوسته به حدود 25 دلار کاهش یافته است. قبل از انفجار FTX در نوامبر 2022، پس از سقوط FTX نیز، FTT از 25 دلار به کمتر از 2 دلار سقوط کرد، جایی که در بیشتر آن زمان معامله می‌شد، فروش گسترده FTT در سال 2022 توسط صرافی بزرگ ارز دیجیتال Binance هدایت شد که تمام ارزهای خود را تخلیه کرد. دارایی ها برای اهداف مدیریت ریسک پس از خروج.

طبق داده های Etherscan، در زمان نگارش این مقاله در 30 سپتامبر، حدود 30600 دارنده توکن FTX وجود دارد و ارزش بازار FTT حدود 330 میلیون دلار است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات