توکن کتیزن (CATI) در کدام صرافی‌ها لیست شده؟

  • توسط: admin
توکن کتیزن (CATI) در کدام صرافی‌ها لیست شده؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از یک تأخیر دوماهه، توکن Catizen برای مبادله در صرافی‌ها فعال شد که نقطه عطف مهمی برای بازی‌های کلیکی (Tap-to-Earn) مبتنی بر تلگرام است.

از ساعت 6 صبح امروز، 150 میلیون توکن کتیزن (15٪ از کل عرضه) به عنوان بخشی از توزیع فصل 1 بازی به کاربران داده شد. این توکن‌ها اکنون برای مبادله در چندین صرافی بزرگ از جمله Binance ،Bybit و Bitget در دسترس هستند.

توزیع توکن CATI نیز از اوایل هفته آغاز شد. دارندگان CATI توکن‌های خود را بر اساس فعالیت‌های درون بازی دریافت می‌کردند؛ با برنامه‌ریزی ایردراپ‌های فصلی بیشتر به عنوان بخشی از تخصیص بزرگ‌تر 340 میلیون توکن CATI.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

علی‌رغم ناامیدی بازیکنان در مورد کاهش درصد ایردراپ وعده داده شده در لحظه آخر که باعث شد 9 درصد از عرضه به Binance Launchpool منتقل شود، جامعه بازی همچنان فعال است. از باقی‌مانده عرضه توکن، 57 درصد برای نقدینگی، خزانه‌داری، تیم، سرمایه‌گذاران و مشاوران کنار گذاشته شده است.

توسعه‌دهنده کتیزن، پلوتو استودیو، با بیش از 39 میلیون کاربر و 18 میلیون بازیکن فعال ماهانه، تعامل قابل توجه کاربران را گزارش کرده است. به گفته پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام، این بازی از طریق خریدهای درون‌برنامه‌ای 16 میلیون دلار درآمد داشته است.

راه‌اندازی توکن‌های CATI به گسترش مداوم بلاکچین TON کمک می‌کند که به سرعت از طریق مینی‌اپلیکیشن‌های محبوب تلگرام در حال جذب است. Catizen بخشی از فهرست رو به رشد بازی‌های Tap-to-Earn است که در کنار عناوینی مانند همستر کامبت و نات‌کوین، از بلاکچین TON استفاده می‌کنند.

بلاکچین TON که افزایش شدیدی در استفاده و پذیرش داشته است، اکنون از بیش از 1159 پروژه رمزارزی پشتیبانی می‌کند. مجموع ارزش قفل شده آن (TVL) به 350 میلیون دلار افزایش یافته است و حجم معاملات آن در طول سال گذشته 12 برابر شده که عمدتاً ناشی از فعالیت صرافی‌های غیرمتمرکز است.


منبع

کریپتو آر او


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ایردراپ های تلگرام
لیست مهم‌ترین ایردراپ‌های تلگرامی برای اکتبر ۲۰۲۴
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۴ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات