تون‌کوین در آستانه اوج‌گیری! تحلیل الگوی سر و شانه معکوس و پیش‌بینی قیمت TON

  • توسط: admin
تون‌کوین در آستانه اوج‌گیری! تحلیل الگوی سر و شانه معکوس و پیش‌بینی قیمت TON


زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال تون‌کوین (TON) پس از لیست شدن در صرافی بزرگ بایننس، با رشد قابل‌توجهی مواجه شده است.

در زمان نگارش این خبر، تون‌کوین با ۳.۳۰ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۶.۲۹ دلار معامله می‌شود. همچنین، ارزش بازار این توکن به ۱۵.۸۳ میلیارد دلار رسیده است.

با آغاز هفته جدید، بسیاری از آلت‌کوین‌ها روندی صعودی دارند که نشان‌دهنده تثبیت بازار و تلاش برای جبران زیان‌های ماه جولای است. هرچند بیت‌کوین همچنان در تلاش برای شکستن مرز ۶۰ هزار دلار است، اما شبکه تون سیگنال‌های مثبتی را نشان می‌دهد.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، در تاریخ ۸ آگوست، صرافی بایننس تون‌کوین را در قالب جفت‌ ارزهای معاملاتی TON/BTC، TON/USDT و TON/FDUSD لیست کرد.

خرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید TON

این رویداد نقطه عطفی برای بلاکچین تون به شمار می‌رود و باعث افزایش دید و دسترسی به این توکن در بازار گسترده‌تر شده است. از زمان لیست شدن تون‌کوین در بایننس، قیمت این رمزارز ۱۸ درصد افزایش یافته است.

شبکه تون همچنین شاهد رشد قابل‌توجهی در شاخص‌های درون زنجیره‌ای خود است. برای مثال، تعداد آدرس‌های دارای موجودی در شبکه تون از ۳.۶ میلیون در ابتدای ژانویه به ۳۹.۵ میلیون افزایش یافته که یک رشد ۹۹۷ درصدی را نشان می‌دهد.

نمودار روزانه قیمت تون‌کوین نشان‌دهنده بازیابی V شکل آن در دو هفته اول آگوست است. این روند صعودی، قیمت تون‌کوین را از ۴.۷۲ دلار به ۶.۸ دلار رسانده و افزایشی ۴۴.۶ درصدی را ثبت کرده است.

هرچند قیمت اکنون کمی اصلاح شده، اما این اصلاح می‌تواند نشان‌دهنده احتمال تشکیل الگوی سر و شانه معکوس باشد. در صورت تأیید این الگو، تون‌کوین می‌تواند به ۶.۸۶ دلار برسد و سپس، تا ۹ دلار صعود کند.

در مقابل، اگر تون‌کوین نتواند حمایت ۶ دلار را حفظ کند، قیمت آن ممکن است تا ۴.۷ دلار کاهش یابد و فرضیه صعودی را باطل کند.

در این میان، تقاطع صعودی بین خطوط اندیکاتور مکدی (MACD) نشان‌دهنده شتاب روند بازیابی جدید قیمت است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات