تشکیل الگوی کنج نزولی در نمودار اوردینالز؛ توکن ORDI به دوران اوج بازمی‌گردد؟

  • توسط: admin
تشکیل الگوی کنج نزولی در نمودار اوردینالز؛ توکن ORDI به دوران اوج بازمی‌گردد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

در بحبوحه تلاش بازار کریپتو برای احیای روند صعودی خود، قیمت ارز دیجیتال اوردینالز (ORDI) رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده است. در ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملات اوردی با افزایش ۹۸.۱۷ درصدی به ۱۶۶ میلیون دلار رسیده است.

این افزایش حجم معاملات منجر به بهبود ۱۵.۴۰ درصدی قیمت نیز شده است. هرچند در زمان نگارش این خبر، قیمت کمی عقب‌نشینی کرده و با ۱۰.۲۴ درصد افزایش، در محدوده ۳۰.۲ دلار قرار دارد.

بر اساس نمودار بالا، روند کلی اوردی در چند ماه گذشته نزولی بوده و شکل‌گیری یک الگوی کنج نزولی در نمودار روزانه مشاهده می‌شود. این الگو معمولاً به معنای تغییر روند از نزولی به صعودی است.

خرید ORDI فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز ORDI رو از ارزپلاس بخری!




خرید ORDI

به گفته تحلیلگران، اگر اوردی بتواند الگوی کنج نزولی خود را به سمت بالا بشکند، احتمال آغاز یک رالی صعودی جدید وجود دارد که می‌تواند باعث افزایش سریع قیمت شود. شاخص‌های تکنیکال نیز از احتمال صعودی بودن قیمت اوردی حمایت می‌کنند.

شایان ذکر است که برگشت صعودی قیمت اوردی باعث حرکت رو به بالای خطوط اندیکاتور مکدی (MACD) شده و ممکن است به زودی یک تقاطع صعودی نیز بین این خطوط شکل بگیرد.

در این میان، اندیکاتور نقاط پیوت استاندارد برای قیمت اوردی، اهداف صعودی را در سطوح ۳۴، ۴۴، ۵۲، ۶۱ و ۷۰ دلار پیش‌بینی کرده‌اند که نشان‌دهنده پتانسیل صعود ۱۳۰ درصدی این رمزارز است.

در مقابل، نقاط پیوت، سطوح حمایتی اوردی را در ۲۶، ۱۷ و ۹ دلار نشان می‌دهند.


منبع

کوین پدیا


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات