تحلیل و پیش‌بینی قیمت نات‌کوین و پال ای‌آی؛ چه بر سر توکن‌های تلگرامی خواهد آمد؟

  • توسط: admin
تحلیل و پیش‌بینی قیمت نات‌کوین و پال ای‌آی؛ چه بر سر توکن‌های تلگرامی خواهد آمد؟


زمان مطالعه: 3 دقیقه

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، پس از دستگیری پاول دورف، ارزهای دیجیتال مرتبط با پیام‌رسان تلگرام دچار افت شدیدی شدند.

علاوه بر تون‌کوین (TON)، نات‌کوین (NOT) و پال ای‌آی (PAAL AI) از جمله پروژه‌های کلیک برای کسب درآمد (tap-to-earn) هستند که پس از این حادثه، افت قابل‌توجهی را تجربه کردند.

پس از دستگیری دورف، قیمت نات‌کوین، بیش از ۲۵ درصد کاهش یافته و به ۰.۰۰۸۸ دلار رسید. این در حالی است که قیمت پال ای‌آی نیز بیش از ۸ درصد کاهش یافته و به ۰.۲۰ دلار رسیده است. این افت قیمت‌ها باعث ایجاد نگرانی‌هایی در مورد آینده این ارزهای دیجیتال شده است.

سقوط قیمت نات‌کوین پس از دستگیری دورف

نات‌کوین که یکی از ارزهای دیجیتال تلگرام است، در تاریخ ۲۲ آگوست با قیمت ۰.۰۱۰ دلار معامله می‌شد و نشانه‌هایی برای بازپس‌گیری ۰.۰۱۲ دلار داشت. اما دستگیری پاول دورف این پیش‌بینی‌ها را نقض کرد و قیمت نات‌کوین به زیر خط روند نزولی کاهش یافت.

در این میان، شاخص قدرت خرسی/گاوی (BBP) که قدرت خریداران و فروشندگان را اندازه‌گیری می‌کند، به منطقه منفی سقوط کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که فروشندگان در بازار غالب هستند و ممکن است قیمت نات‌کوین بیشتر از این کاهش یابد.

علاوه بر این، نقشه حرارتی لیکوییدیشن‌ها هم نشان می‌دهد که نات‌کوین ممکن است به کاهش خود ادامه دهد. نقشه حرارتی، سطوح قیمتی را نشان می‌دهد که در آن سطوح ممکن است لیکوییدیشنی در مقیاس بزرگ رخ دهد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

بر اساس این شاخص، هرچه تمرکز نقدینگی در یک نقطه بیشتر باشد، احتمال حرکت قیمت به سمت آن منطقه بیشتر می‌شود. طبق نقشه، در سطح ۰.۰۰۹۰ دلار تمرکز نقدینگی بالا است و ممکن است قیمت به این سطح کاهش یابد.

با وجود این موارد، در زمان نگارش این خبر، قیمت نات کوین با بهبود مواجه شده و در محدوده ۰.۰۰۹۵ دلار قرار دارد.

بازداشت دورف، حرکت صعودی پال ای‌آی را نیز متوقف کرد

پال ای‌آی نیز پس از دستگیری پاول دورف، با افت قیمت مواجه شد. این ارز دیجیتال در تلاش بود به قیمت ۰.۲۳ دلار برسد، اما پس از این حادثه، قیمت آن به ۰.۱۹ دلار کاهش یافت.

در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) پال ای‌آی نیز از محدوده خنثی، یعنی ۵۰ به سمت پایین به حرکت در آمده که نشان‌دهنده توقف حرکت صعودی است. لازم به ذکر است که ادامه دستگیری دورف می‌تواند به کاهش بیشتر قیمت پال ای‌آی منجر شود و آن را به ۰.۱۵ دلار برساند.

در میان این نگرانی‌ها، برخی از معامله‌گران معتقدند که دورف ممکن است به زودی آزاد شود. برلی مثال، دن کریپتو تریدز، یکی از این معامله‌گران، بر این باور است که دلایل دستگیری دورف (عدم کنترل محتوای تلگرام) ممکن است کافی نباشد و او به زودی آزاد خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد، ارزهای تلگرامی مانند نات‌کوین و پال ای‌آی ممکن است با یک بازگشت قوی مواجه شوند. در این صورت، قیمت نات‌کوین می‌تواند به ۰.۰۱۲ دلار برسد و قیمت پال ای‌آی به ۰.۳۰ دلار افزایش یابد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات