تحلیل و پیش‌بینی قیمت بیبی‌دوج؛ رالی صعودی BABYDOGE تا کجا ادامه دارد؟

  • توسط: admin
تحلیل و پیش‌بینی قیمت بیبی‌دوج؛ رالی صعودی BABYDOGE تا کجا ادامه دارد؟


قیمت memecoin محبوب BabyDoge در سال 2024 با چالش‌های متعددی روبرو شد. پس از رسیدن به بالاترین سطح سال گذشته در ماه مارس، memecoin روند نزولی را طی کرد و به پایین‌ترین حد تاریخ سقوط کرد.

اما از ابتدای شهریور ماه قیمت این ارز دیجیتال بیش از 130 درصد افزایش یافته است. حال سوال این است که آیا این روند صعودی ادامه خواهد داشت یا خیر؟

در 16 سپتامبر، صرافی Binance اعلام کرد که قصد دارد Baby Dogecoin را در کنار دو memecoin دیگر Neiro و Turbo در پلتفرم خود فهرست کند.

این خبر باعث شد قیمت BABYDOGE بیش از 100 درصد افزایش یابد. پس از اعلام این خبر، قیمت Baby Dogecoin به 0.0000000218 دلار رسید و ارزش بازار آن به 332 میلیون دلار افزایش یافت.

از دیدگاه تحلیل تکنیکال، قیمت Baby Dogecoin به طور قابل توجهی از محدوده تثبیت معمول خود فاصله گرفته است. در همین حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) این توکن از مارس 2024 در سطح 100 باقی مانده است که کمی پیچیده و گیج کننده به نظر می رسد.

این وضعیت ممکن است به دلایل مختلفی مانند انحراف RSI از قیمت و بازگشت احتمالی، تأثیر عوامل خارجی یا گسترش روند نزولی رخ داده باشد.

بر اساس تجزیه و تحلیل سطوح فیبوناچی، این احتمال وجود دارد که قیمت این memecoin به سطح 0.5 اصلاحی فیبوناچی با اصلاح 27% برسد و سپس به هدف جدید 0.0000000260 دلار در محدوده 0 فیبوناچی حرکت کند.

با این حال، اگر قیمت نتواند در سطح 0.5 فیبوناچی تثبیت شود، احتمال بازگشت به پایین‌ترین سطح تاریخی وجود دارد.

شایان ذکر است که Baby Dogecoin توسط جامعه Dogecoin برای ارتقاء آگاهی از رفاه حیوانات ایجاد شده است. از مجموع 420 کوادریلیون واحد Baby Dogecoin، 151 کوادریلیون در گردش است و تاکنون 216 کوادریلیون از این توکن ها سوزانده شده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات