تحلیل سیگنال‌های صعودی ماگ‌کوین؛ قیمت MOG تا کجا می‌تواند اوج بگیرد؟

  • توسط: admin
تحلیل سیگنال‌های صعودی ماگ‌کوین؛ قیمت MOG تا کجا می‌تواند اوج بگیرد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ماگ‌کوین (Mog Coin) طی ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۹.۳ درصدی به ۰.۰۰۰۰۰۲۰۳۶ دلار رسیده است. با این حال، این میم‌کوین نسبت به هفته پیش، همچنان ۱.۱۷ درصد افت دارد.

در همین حال، یک کانال صعودی در نمودار ۴ ساعته این توکن در ۴۸ ساعت گذشته شکل گرفته است. اکنون گاوها در تلاش هستند تا قیمت را از سقف این الگو بالاتر ببرند و سطح مقاومت ۰.۰۰۰۰۰۲۱۲۲ دلار را به حمایت تبدیل کنند.

اگر کندل قیمت ماگ‌کوین بالای این سطح مقاومت بسته شود، مسیر برای رالی تا ۰.۰۰۰۰۰۲۳۵۷ دلار هموار خواهد شد. اما اگر قیمت نتواند بر این مقاومت غلبه کند، سناریوی صعودی باطل خواهد شد.

خرید سریع MOG!
با یک کلیک ماگ کوین (MOG) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید MOG

در سناریوی نزولی، خطر از دست دادن حمایت ۰.۰۰۰۰۰۱۹۰۷ دلار وجود دارد که در چنین شرایطی، قیمت ممکن است به حمایت ۰.۰۰۰۰۰۱۶۶۲ دلار کاهش یابد.

در این میان، اندیکاتورهای تکنیکال در نمودار ۴ ساعته ماگ‌کوین از احتمال ادامه افزایش قیمت حکایت دارند. اندیکاتور مکدی (MACD) و شاخص قدرت نسبی (RSI)، هر دو سیگنال‌های صعودی صادر کرده‌اند.

اندیکاتور RSI طی چند ساعت گذشته از ۵۳ به ۶۵ رسیده و همچنان شیب مثبتی دارد. از طرفی، منحنی MACD بالای خط سیگنال باقی مانده که نشان‌دهنده ادامه صعود قیمت است.


منبع

اینساید بیت کوینز


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات