تحلیل روزانه نات کوین 27 شهریور 1403؛ نات کوین در سراشیبی و سقوط؟

  • توسط: admin
تحلیل روزانه نات کوین 27 شهریور 1403؛ نات کوین در سراشیبی و سقوط؟


نات کوین یکی از ایردراپ های تلگرامی محسوب می شود که با نماد اختصاری NOT می توانید آن را شناسایی کنید. ارزش حدودی نات کوین در بازار نزدیک به 744.8 میلیون دلار بوده و در حال حاضر در رتبه 75 بازار قرار دارد. هر واحد نات کوین 435 تومان می ارز که معادل 0.007268 دلار است. در این مطلب از کوین اکسو قصد داریم ارزش نات کوین در تاریخ امروز را بررسی کنیم و با ارائه تحلیل تکنیکال از ارز نات کوین به شما کمک کنیم.

 

تحلیل روزانه نات کوین

نات کوین از ابتدای سپتامبر (شهریور) در حال تثبیت قیمت بوده است. تحلیلگران خاطرنشان کرده‌اند که اگر قیمت NOT به زیر حمایت ۰.۰۰۷۳۲ دلار برسد، احتمال اصلاح شدید آن وجود دارد.

اندیکاتورهای متعددی نشان می‌دهند که احتمالا نات کوین با کاهش شدید قیمت مواجه نمی‌شود و فاز تثبیت خود را ادامه می‌دهد.
قیمت نات‌ کوین با حفظ حمایت خود می‌تواند تا ۰.۰۰۸۵۵ دلار رشد کند و در صورت از دست رفتن حمایت آن، احتمال اصلاح تا ۰.۰۰۵۷۲ دلار وجود دارد.

به گزارش بی‌این کریپتو، قیمت نات کوین ⮟ NOT: $0.0072919 به دلیل وجود چند حمایت مهم، از اصلاح شارپی در چند ماه گذشته در امان بوده است. با این حال، اگر قیمت آن به زیر حمایت ۰.۰۰۷۳۲ دلار برسد، سرمایه‌گذاران نات‌ کوین ممکن است با ضررهای قابل توجهی روبه‌رو شوند.

 

احتمال کاهش قیمت نات کوین چقدر است؟

اندیکاتور RSI در روند نزولی قرار دارد که نشان‌دهنده چشم‌انداز نزولی آن است. حرکت صعودی نات کوین، از اواسط ماه جولای (اواخر تیر) به تدریج در حال محو شدن بود و روی احساسات بازار آن هم تاثیر گذاشت. کاهش شاخص قدرت نسبی از تضعیف فشار خرید آن حکایت دارد و می‌تواند در کوتاه‌مدت روی قیمت نات‌ کوین نیز اثرگذار باشد.

با کاهش RSI، احتمال بازگشت و رشد قیمت نیز کاهش می‌یابد؛ زیرا نات کوین بدون وجود فشار خرید قوی در حفظ سطوح فعلی خود با مشکل مواجه خواهد شد.

این درحالیست که علی‌رغم سیگنال‌های نزولی، به واسطه شاخص حجم جریان پول (Chaikin Money Flow یا CME) هنوز جای امیدواری برای نات کوین وجود دارد. این شاخص نشان می‌دهد که با افزایش آهسته جریان ورودی به نات‌ کوین، علاقه سرمایه‌گذاران همچنان پابرجا است.

رشد سریع این اندیکاتور نشان می‌دهد که با عبور آن از محدوده صفر، جریان ورود سرمایه NOT می‌تواند مثبت شود. این تغییر می‌تواند از کاهش قیمت نات‌ کوین جلوگیری کرده و در آینده نزدیک، باعث ثبات قیمت آن شود.

تحلیل قیمت نات کوین

قیمت نات‌ کوین در حال حاضر معادل ۰.۰۰۷۴۴ دلار است که این سطح بالاتر از حمایت ۰.۰۰۷۳۲ دلار قرار دارد. در صورت آزمایش این سطح به عنوان حمایت، نات‌ کوین برای دومین بار در ماه سپتامبر با خطر کاهش قیمت مواجه می‌شود. با این حال، اندیکاتورهای متعددی نشان می‌دهند که احتمالا نات کوین با کاهش شدید قیمت مواجه نمی‌شود و فاز تثبیت خود را ادامه می‌دهد.

اگر قیمت نات کوین بتواند بالاتر از حمایت ۰.۰۰۷۳۲ دلار باقی بماند، احتمالا مومنتوم کافی برای رشد قیمت و آزمایش مجدد سطح ۰.۰۰۸۵۵ دلار به وجود بیاید. این موضوع می‌تواند قدرت لازم برای سرمایه‌گذاران را فراهم کرده و بخشی از کاهش قیمت آن را جبران کند.

با این حال اگر احساسات نزولی غالب شود، قیمت نات‌ کوین احتمالا با از دست دادن حمایت حیاتی خود تا سطح ۰.۰۰۵۷۲ دلار کاهش پیدا کند. این میزان کاهش قیمت معادل ۲۳ درصد ریزش از قیمت فعلی آن است. عدم وجود حمایت‌های روانی و تکنیکال در این سطوح می‌تواند سقوط قیمت را تشدید کرده و شانس ریکاوری قیمت نات کوین را به چالش بکشد.

تحلیل تکنیکال نات کوین

تحلیل تکنیکال یکی از ابزارهای متعددی است که در اختیار تریدرها قرار دارد. تحلیل تکنیکال، تاریخچه و سوابق یک کوین خاص را همراه با نمودارهای قیمت و حجم معاملاتش بررسی می‌کند. آنچه که برای تحلیل تکنیکال نات کوین یا هر رمز ارز دیگری لازم است، شناخت ایده‌های محوری تئوری Dow است. همچنین شناخت روندهای صعودی و نزولی بازار بسیار بااهمیت است. البته گاهی روندی در بازار وجود ندارد و قیمت، داخل کانالی خاص جلو و عقب می‌رود. لازم به ذکر است که خرید رمز ارز از صرافی های مختلف، ممکن است با قیمت‌های متفاوتی انجام شود.

آموزش استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال نات کوین

برای استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال نات کوین کافی است از بالای نمودار، بازه زمانی (تایم فریم) مورد نظر خود را انتخاب کنید. مثلا 1 Minute (یک دقیقه ای)، 1 Hour (یک ساعته) یا 1 Month (یک ماهه).

سپس در زیر نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال را مشاهده کنید. این نتیجه 5 حالت دارد:

Buy: پیشنهاد به خرید

Sell: پیشنهاد به فروش

Neutral: پیشنهاد به نگهداری

Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید

Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

برای مثال اگر شما بازه زمانی 1 روزه (1 Day) را انتخاب کنید و نتیجه تحلیل تکنیکال Buy (پیشنهاد به خرید) باشد، به این معنی است که از نظر اندیکاتورهای تکنیکال، قیمت این رمزارز پس از 1 روز (24 ساعت دیگر) از قیمت فعلی بیشتر خواهد بود. بنابراین پیشنهاد تحلیل تکنیکال، خرید است.

 

کلام آخر

با توجه به اینکه این تحلیل تکنیکال، نمودار و قیمت لحظه ای نات کوین بازتابی از ابزار تکنیکال سایت تریدینگ ویوو است، مسئولیت استفاده از آن به عهده کاربران است. آدرینمسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده یا وقوع این تحلیل ندارد.

 

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
تحلیل ارز دیجیتال
تحلیل ارز بایننس کوین (BNB) امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۳
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۷ بازدید
تحلیل ارز دیجیتال
تحلیل ارز اتریوم امروز ۲۳ شهریور ۱۴۰۳
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۸ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات