تحلیل ارز دیجیتال بنک امروز 1 آبان 1403؛ جدیدترین تحلیل BONK

  • توسط: admin
تحلیل ارز دیجیتال بنک امروز 1 آبان 1403؛ جدیدترین تحلیل BONK


ارز دیجیتال بنک (BONK) در حال حاضر نزدیک به 1.73 میلیارد دلار ارزش دارد و در رتبه 50 بازار قرار گرفته است. این ارز بیشترین قیمت را در تاریخ 9 خرداد 1403 به خود دیده است که در حال حاضر با افت 43.11 درصد روبرو شده است. هر واحد از ارز دیجیتال بنک در حال حاضر 0.000023 دلار قیمت دارد که معادل 1 تومان است. حجم مبادلات این ارز روزانه 224.48 میلیون دلار است. اگر اطلاعات کاملی درباره این ارز ندارید این مطلب از کوین اکسو می تواند به شما کمک کند.

 

تحلیل تکنیکال بونک

تحلیل تکنیکال یکی از ابزارهای متعددی است که در اختیار تریدرها قرار دارد. تحلیل تکنیکال، تاریخچه و سوابق یک کوین خاص را همراه با نمودارهای قیمت و حجم معاملاتش بررسی می‌کند. آنچه که برای تحلیل تکنیکال بونک یا هر رمز ارز دیگری لازم است، شناخت ایده‌های محوری تئوری Dow است. همچنین شناخت روندهای صعودی و نزولی بازار بسیار بااهمیت است. البته گاهی روندی در بازار وجود ندارد و قیمت، داخل کانالی خاص جلو و عقب می‌رود. لازم به ذکر است که خرید رمز ارز از صرافی های مختلف، ممکن است با قیمت‌های متفاوتی انجام شود.

 

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال Bonk

بر اساس داده‌های موجود در وبسایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap)، میم کوین بانک در ۳۰ دسامبر ۲۰۲۲ و با قیمت اولیه ۰٫۰۰۰۰۰۰۱۰۹ دلار وارد بازار شد. قیمت ارز دیجیتال بانک قبل از پایان سال ۲۰۲۲ به ۰٫۰۰۰۰۰۰۱۹۷ دلار صعود کرد. روز بعد، اخبار مربوط به ایردراپ بانک، باعث شد که قیمت توکن BONK وارد یک روند صعودی قوی شود که طی این رالی، رمزارز بانک در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۲۳ به اوج قیمتی خود در ۰٫۰۰۰۰۰۴۹۲ دلار دست یافت.

علی‌رغم اطلاعیه تیم بانک در صفحه رسمی توییتر خود مبنی بر اینکه قصد دارد کل ۵ تریلیون توکن اختصاص داده شده به آنها (۵ درصد از کل عرضه توکن BONK) را بسوزاند، ارز دیجیتال بانک نتوانست به روند صعودی خود ادامه دهد و یک مسیر پرنوسان و در کل، نزولی را در پیش گرفت. اگرچه در این مسیر، بانک چندین اوج محلی را ثبت کرد، اما نتوانست رکورد قیمتی خود را پس بگیرد.

تا اینکه در اوایل ماه نوامبر 2023 رالی جدیدی به رهبری بیت کوین آغاز گردید و بانک هم بر این موج سوار شد. قیمت ارز دیجیتال بانک کم کم اوج گرفت و در 23 دسامبر به اوج قیمت جدید 0.00001428 دلار رسید؛ این یعنی رشد 433 درصدی در عرض یک ماه.

 

توکنومیک ارز دیجیتال بانک

مجموع عرضه ارز دیجیتال بانک برابر با ۱۰۰ تریلیون توکن BONK در نظر گرفته شده است. همان‌طور که گفته شد، تیم بانک ۵۰ درصد از کل عرضه توکن BONK را از طریق ایردراپ میان اعضای جامعه توزیع کرد که جزییات آن به این صورت است: ۲۰ درصد به ۴۰ مجموعه NFT در اکوسیستم سولانا، ۱۵ درصد به معامله‌گران اولیه، ۱۰ درصد برای هنرمندان و کلکسیونرها و ۵ درصد برای توسعه‌دهندگان سولانا، اختصاص یافت.

علاوه بر این، ۲۰ درصد دیگر از عرضه توکن BONK برای مشارکت‌کنندگان اولیه پروژه، ۵ درصد برای مشارکت‌ها و پیشرفت‌های آتی و ۱۵ درصد هم برای سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) اختصاص یافته است. ۱۰ درصد باقی‌مانده از توکن‌ها نیز به طور مساوی برای تبلیغات بازاریابی و نقدینگی اولیه تقسیم می‌شود.

 

کلام آخر

در این مطلب از آدرینبه تحلیل و بررسی روزانه‌ی ارز دیجیتال بنک پرداختیم. این ارز که با نماد BONK نمایش داده می شود در رتبه 50 بازار قرار گرفته و از ارزهای محبوب این روزها محسوب می شود. با مطالعه این مطلب می توانید تحلیل تکنیکال این ارز را مطالعه کنید.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
تحلیل ارز دیجیتال
تحلیل ارز دیجیتال فلوکی (FLOKI) امروز ۲۳ مهر ۱۴۰۳
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۱ بازدید
تحلیل ارز دیجیتال
تحلیل ارز دیجیتال سندباکس امروز 19 مهر 1403
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۷ بازدید
تحلیل ارز دیجیتال
تحلیل ارز دیجیتال دیسنترالند (MANA) امروز 15 مهر 1403
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۴ بازدید
تحلیل ارز دیجیتال
تحلیل ارز پولکادات امروز 11 مهر 1403
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۵ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات