تحلیل ارز داگ ویف هت امروز 7 مهر 1403

  • توسط: admin
تحلیل ارز داگ ویف هت امروز 7 مهر 1403


ارز داگ ویف هت با نماد اختصاری WIF نشان داده می شود و در حال حاضر ارزش آن نزدیک به 2.39 میلیارد دلار است که با توجه به این ارزش در رتبه 47 بازار قرار گرفته است. هر واحد از این ارز 2.39 دلار یا 143.955 تومان ارزش دارد که قیمت آن در 24 ساعت گذشته با 7.81% افزایش روبرو بوده است. بالاترین قیمت این ارز در 13 فروردین 1403 با قیمت 4.58 دلار برای هر واحد رقم خورده است که در حال حاضر با کاهش 47.76% روبرو بوده است. در این مطلب از کوین اکسو می توانید تحلیل روزانه ارز داگ ویف هت را مشاهده کنید.

 

تحلیل روزانه ارز داگ ویف هت

یک ساعت
یک روز
یک هفته
یک ماه
سه ماه
یک سال
از ابتدای سال میلادی
از اولین قیمت

2.94%
2.46%
29.39%
50.94%
13.02%
1,325.47%
1,467.92%
1,325.47%

 

 

وضعیت جهانی بازار داگ ویف هت

ارزش بازار: 2,301,623,596.2936USD
حجم معاملات در ۲۴ ساعت: 631,379,463.57975USD 19.40%
رتبه ارز در بازار: 43

 

تحلیل بلندمدت ارز داگ ویف هت؛ امید به آینده

همان‌طور که تحلیلگران تکنیکال می‌دانند، تحلیل آینده‌ی یک ارز بدون تحلیل گذشته‌ی آن ممکن نبوده یا بسیار سخت است. وقتی مجددا به سایت تحلیل تکنیکال Tradingview.com سری بزنیم و به جستجوی جفت ارز WIF/USDT بپردازیم، نمودار متعلق به این جفت‌ارز در صرافی بایننس را انتخاب کرده و این‌بار آن را بر روی بازه‌ی زمانی یک‌روز بگذاریم، می‌بینیم این سگ کلاه‌پوش آن‌قدر جوان است که تحلیل گذشته‌اش اطلاعات خاصی به دست نخواهد داد.

با یک شمارش ساده از این نمودار شمعی که هر شمع نماینده‌ی یک روز است متوجه خواهید شد که از سگ کلاه‌پوش در لحظه‌ی نگارش این مقاله، تنها ۴۲ روز است که در صرافی بایننس زندگی می‌کند.

در ادامه سعی خواهیم کرد تا آینده‌ی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارز داگ ویف هت را پیشی‌بینی کنیم.

 

آینده‌ی کوتاه‌مدت (تا یک ماه آینده)

اخبار و اتفاقاتی که ممکن است منجر به تحولات مثبت یا منفی گردد، می‌تواند قیمت را افزایش یا کاهش دهد، از این نظر ارز داگ ویف هت تا به حال اخبار منفی بسیار کمی داشته و با توجه به اینکه شالوده‌ی آن بر روابط انسانی و ساخت جامعه‌اش بنا شده، لذا پیش‌بینی از این نظر مثبت خواهد بود.

احساسات بازار که همانا اعتماد کلی سرمایه‌گذاران به بازار ارزهای دیجیتال است نیز می‌تواند بر قیمت رمزارزها تاثیر بگذارد، که از قضا داگ ویف هت در این زمینه نیز از خوب‌های کریپتوکارنسی است.

مبحث مقررات یا محدودیت‌های دولتی نیز می‌تواند بر قیمت ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد، و در این زمینه نیز تا به حال ارز داگ ویف هت هیچ مشکل خاصی با دولت‌ها و قانون‌گذاران بین‌المللی نداشته است.

بر اساس این موارد که همگی بخشی از تحلیل روانشناختی بازار (یا به قول حرفه‌ای‌ها Sentimental) است، و مقاومت‌های ارز داگ ویف هت که به صورت خطوط افقی قرمزرنگ ترسیم شده‌اند و در ادامه خواهید دید، قیمت پیش‌بینی شده برای ماه آینده می‌تواند بین ۲.۵ الی ۳ دلار باشد.

 

آینده‌ی میان‌مدت (از یک تا ۶ ماه آینده)

ادراک عمومی و هیاهوی پیرامون Dogwifhat و گسترده‌تر شدن بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند به طور قابل توجهی بر قیمت آن تاثیر بگذارد.

همچنین تغییرات در مقررات و سیاست‌های دولتی نیز می‌تواند کل بازار ارزهای دیجیتال از جمله Dogwifhat دچار تغییرات مهمی کند.

نوآوری‌هایی که هر روزه در فناوری بلاک‌چین رخ می‌دهد نیز می‌تواند بر پذیرش عمومی و ارزش Dogwifhat تأثیر بسزایی بگذارد، گرچه نباید نقش رویدادهای پیش‌بینی نشده مانند هک شبکه یا نقض امنیت که بسیار در قیمت و ترس و طمع سرمایه‌گذاران موثر است را نیز از یاد برد.

در انتها با توجه به مسائلی که مطرح کردیم و مقاومت‌های ارز داگ ویف هت که به‌صورت خطوط افقی قرمزرنگ ترسیم شده‌اند و در ادامه خواهید دید، می‌توان محدوده‌ی قیمتی ۳.۲ الی ۳.۶ را برای آینده‌ی ۶ ماهه‌ی WIF فرض کرد.

 

سخن آخر

در آخر باید قبول کنیم که ارز دیجیتال داگ ویف هت هنوز راه درازی پیش روی خود دارد و این خاصیت جوانان است. همان‌طور که دو دوست جوان در زمان تحصیل در یک کلاس و حتی در یک نیمکت می‌نشینند و کمتر از ۴-۵ سال بعد یکی دانشمندی برجسته شده و دیگری به راه خلاف افتاده، این مساله برای تازه‌کارهای بازار کریپتوکارنسی که WIF نیز یکی از آن‌هاست، صادق است. لذا باید صبر کرد و دید، تنها زمان است که حقایق را آشکار می‌کند.

 

 

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
تحلیل ارز دیجیتال
تحلیل ارز فانتوم امروز 3 مهر 1403
  • ۳ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۸ بازدید
تحلیل ارز دیجیتال
تحلیل ایردراپ بلوم 30 شهریور 1403
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۹ بازدید
تحلیل ارز دیجیتال
تحلیل روزانه نات کوین 27 شهریور 1403؛ نات کوین در سراشیبی و سقوط؟
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۲ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات