تحلیل ارز بیت کوین امروز 22 شهریور 1403 (اصلاح قیمت یا ادامه روند صعودی؟)

  • توسط: admin
تحلیل ارز بیت کوین امروز 22 شهریور 1403 (اصلاح قیمت یا ادامه روند صعودی؟)


قطعا بیت کوین مهمترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری محسوب می شود که مدتی به خاطره اصلاح روند باعث نگرانی عده ای شده است. اما کارشناسان و تحلیلگران حوزه ارز دیجیتال معتقدند که از اصلاح فعلی به خاطر خروج سرمایه از صندوق های ETF رقم خورده و در مهر ماه باید منتظر یک روند رو به رشد از بیت کوین باشیم. اما باز هم ممکن است بیت کوین قبل از روند صعودی یک اصلاح قیمت جدید داشته باشد. در این مطلب از کوین اکسو می توانید تحلیل کامل تر و دقیق تری را مطالعه کنید.

خلاصه تحلیل

برخی تحلیل‌ها نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین می‌تواند پیش از روند صعودی تا محدوده ۵۴٬۰۰۰ دلار و ۵۱٬۰۰۰ دلار اصلاح شود.
تحلیلگران انتظار دارند همانند چرخه‌های قبلی بازار، بیت کوین در ماه اکتبر با رشد قیمتی همراه شود.

به گزارش کوین تلگراف، تحلیلگران بر این باورند که قیمت بیت کوین ⮝ BTC: $56975 پیش از شروع روند صعودی احتمالی در ماه اکتبر، با یک اصلاح بزرگ قیمتی دیگر مواجه خواهد شد.

مگز (Magz) یکی از تحلیلگران بازار رمزارزها عنوان کرده است که بر اساس تحلیل تکنیکال نمودار قیمت بیت کوین، این ارز دیجیتال پیش از روند صعودی، با یک اصلاح دیگر روبه‌رو خواهد شد.

در نمودار قیمت بیت کوین از فوریه ۲۰۲۴ (بهمن ۱۴۰۲) سقف‌ها و کف‌های بالاتر تشکیل شده است. با اینکه این الگو نمایانگر یک روند صعودی بلند مدت است، اما این تحلیلگر معتقد است که بیت کوین پیش از حرکت صعودی بعدی خود، می‌تواند یک اصلاح قیمت دیگر به ناحیه ۵۱٬۰۰۰ دلار را تجربه کند.

علاوه بر این، بررسی گپ معاملات بیت کوین در بازار کالای شیکاگو (CME) نشان می‌دهد با توجه به گپ موجود در بازه ۵۴٬۰۰۰ دلار تا ۵۴٬۵۰۰ دلار امکان یک اصلاح دیگر به ناحیه ۵۴٬۰۰۰ دلاری وجود دارد.

تحلیل گپ‌ها یا شکاف‌های موجود در بازار CME به یکی از روش‌های محبوب برای تشخیص و ارزیابی اصلاح‌های آزمایشی بیت کوین تبدیل شده است. زمانیکه این گپ‌ها شکل می‌گیرند، معمولا معامله‌گران آنها را به عنوان نقاط حمایت و مقاومت احتمالی در مسیر روند قیمت یا روندهای بازگشتی نشانه‌گذاری می‌کنند.

تایتان آو کریپتو (Titan of Crypto) یکی دیگر از تحلیلگرانی است که به یک اصلاح دیگر قیمت اشاره کرده است. او در توییتر عنوان داشت:

احتمالا زمان آن رسیده است که بیت کوین، فاز تثبیت خود را به پایان برساند. تاریخ همیشه تکرار نمی‌شود، اما معمولا مشابه آن رخ می‌دهد.

چرا تحلیلگران به رشد قیمت بیت کوین در اکتبر (مهر) امیدوارند؟

به گفته تایتان آو کریپتو، آخرین چرخه صعودی بیت کوین می‌تواند به زودی در اکتبر آغاز شود. او در پستی در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) نوشته بود:

اکتبر می‌تواند همان ماهی باشد که بیت کوین آخرین حرکت صعودی چرخه قیمتی خود را در آن نمایش دهد.

سرمایه‌گذاران بر اساس میانگین تاریخی عملکرد بیت کوین در ماه اکتبر، انتظار دارند که قیمت این ارز دیجیتال در این ماه به سمت بالا شکسته شود. بر اساس داده‌های تاریخی، اکتبر دومین ماه پر سود برای پرایس اکشن بیت کوین است.

داده‌های کوین گلس نشان می‌دهد که به طور میانگین، قیمت بیت کوین در ماه اکتبر با ۲۲.۹ درصد رشد همراه بوده است. این درحالیست که نوامبر با میانگین ۴۶.۸۱ درصد رشد قیمت، از این نظر بهترین ماه به حساب می‌آید.

رکت کپیتال (Rekt Capital) تحلیلگر مشهور بازار نیز عنوان داشته است که چرخه‌های هاوینگ‌های قبلی نیز به شکست قیمتی بیت کوین در اکتبر اشاره دارند که می‌تواند تا ۳ ماه متوالی ادامه داشته باشد.

کلام آخر

در این مطلب با نظرات مختلف کارشناسان درباره وضعیت بیت کوین در این روزها آشنا شدید. بیت کوین احتمالا پس از یک اصلاح قیمت برای یک روند صعودی آماده می شود که در ماه اکتبر رخ خواهد داد.

 

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
تحلیل ارز دیجیتال
تحلیل روزانه نات کوین 27 شهریور 1403؛ نات کوین در سراشیبی و سقوط؟
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۴ بازدید
تحلیل ارز دیجیتال
تحلیل ارز بایننس کوین (BNB) امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۳
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۷ بازدید
تحلیل ارز دیجیتال
تحلیل ارز اتریوم امروز ۲۳ شهریور ۱۴۰۳
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۸ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات