بیت کوین 200 هزار دلاری تا پایان سال 2025

  • توسط: admin
بیت کوین 200 هزار دلاری تا پایان سال 2025


طبق گزارش ۲۲ اکتبر برنشتاین ریسرچ، قیمت بیت کوین (BTC) می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۲۰۰,۰۰۰ دلار برسد. در این گزارش آمده است که این ارز دیجیتال وارد «عصر جدید نهادی» می‌شود.

متیو سیگل، رئیس تحقیقات دارایی‌های دیجیتال VanEck، در پستی در شبکه اجتماعی ایکس در ۲۳ اکتبر گفت:

گزارش ۱۶۰ صفحه‌ای برنشتاین، دلیلی برای این است که چرا ماینرهای بیت کوین به فعالیت مداوم خود در این صنعت ادامه خواهند داد.

طبق این گزارش، «ده مدیر دارایی جهانی در حال حاضر حدود ۶۰ میلیارد دلار را به صورت ETFها در اختیار دارند – که در مقایسه با ۱۲ میلیارد دلار در سپتامبر ۲۰۲۲ رقمی خیره‌کننده است.»

برنشتاین گفت: «تا پایان سال ۲۰۲۴، انتظار داریم بیت کوین‌های در اختیار وال استریت جای ساتوشی را به عنوان کیف پول برتر بیت کوین بگیرد.»

به گفته‌ی نیت گراچی، رئیس کمپانی مشاوره سرمایه‌گذاری The ETF Store، بیت کوین امسال تسلط خوبی بر محصولات ETF داشته است و شش مورد از ده راه‌اندازی موفق برتر در سال ۲۰۲۴ را شامل می‌شود.

تحلیلگران نهادی، از جمله برنشتاین، جی‌پی‌مورگان و پل تودور جونز، پیش از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در نوامبر، به طور فزاینده‌ای نسبت به بیت کوین خوش‌بین هستند.

جی‌پی‌مورگان در گزارش ۳ اکتبر خود اعلام کرد که سرمایه‌گذاران در حالی که خود را برای یک «سناریوی فاجعه‌بار» در بحبوحه‌ی افزایش تنش‌های ژئوپلیتیکی آماده می‌کنند، به سمت طلا و بیت کوین روی می‌آورند.

خرید و فروش آسان بیت کوین در بیت‌پین

معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

دریافت وام و اعتبار معاملاتی

سرعت بالا در تکمیل سفارشات

بات‌های معامله‌گر متنوع

پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید بیت کوین

طبق این گزارش که جی‌پی‌مورگان با کوین تلگراف به اشتراک گذاشته است، «افزایش تنش‌های ژئوپلیتیکی و انتخابات آینده‌ی ایالات متحده احتمالاً باعث افزایش معاملاتی در جهت کاهش ریسک دلار می‌شود – که به نفع طلا و بیت کوین خواهد بود.»

در ۲۲ اکتبر، جونز، که هج فاند Tudor Investment Corporation را تأسیس کرد، گفت که به دلیل اینکه «پس از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، همه‌ی راه‌ها به تورم ختم می‌شود»، بیت کوین و سایر کالاها را می‌خرد.

جونز در Squawk Box شبکه‌ی CNBC گفت: «من مقداری طلا، بیت کوین، کالاها و سهام فناوری نزدک دارم و هیچ دارایی با درآمد ثابت نخواهم داشت.»

منبع Matthew Sigel

در همین حال، طبق گفته‌ی برنشتاین، ماینرهای بیت کوین آماده هستند تا شرایط خود را پس از رکود هاوینگ ۲۰۲۴ بازیابی کنند.

در همین حال، تقاضا برای قدرت محاسباتی مبتنی بر هوش مصنوعی در حال افزایش است. نیک هانسن، مدیرعامل شرکت استخراج Luxor، گفته است که ماینرها می‌توانند به ازای هر کیلووات ساعت (کیلووات ساعت) انرژی مصرف‌شده برای هوش مصنوعی، ۲ تا ۳ دلار درآمد کسب کنند، در مقایسه با ۰.۱۵ تا ۰.۲۰ دلار از استخراج بیت کوین.

چندین ماینر بیت کوین – از جمله Core Scientific، Hive Digital Technologies (HIVE) و Hut 8 (HUT) – هوش مصنوعی را به عنوان منبع درآمد ثانویه پذیرفته‌اند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
خیز گاوها برای حمله به 200 دلار
  • ۲ آبان ۱۴۰۳
  • -
  • ۴ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات