بیت‌کوین در مسیر پیشرفت؛ جذب ۲۱۰ میلیون دلار سرمایه برای توسعه لایه دوم!

  • توسط: admin
بیت‌کوین در مسیر پیشرفت؛ جذب ۲۱۰ میلیون دلار سرمایه برای توسعه لایه دوم!


Blockstream موفق شد در دور جدید بودجه 210 میلیون دلار جمع آوری کند. این سرمایه گذاری توسط Fulgur Ventures هدایت شد و هدف اصلی آن توسعه لایه دوم بیت کوین است.

البته بلاک استریم اعلام کرده است که علاوه بر توسعه لایه دوم، مقداری از این سرمایه برای بهبود زیرساخت های استخراج و خرید مستقیم بیت کوین نیز استفاده می شود که البته این اهداف در اولویت دوم قرار دارند.

مدیر عامل Blockstream، آدام بک، این بودجه را نقطه عطفی در اتصال بیت کوین به سیستم مالی گسترده تر توصیف کرد. Blockstream از سال 2014 فعالیت می کند و اخیراً به دلیل مشارکت در مستند HBO آدام بک و تلاش برای کشف هویت ساتوشی ناکاموتو به شهرت رسیده است.

این شرکت همچنین موفق شد 7 میلیون دلار سرمایه برای رمز امنیتی BMN2 در نیمه دوم سال 2024 جذب کند. اما این دور جدید بودجه بسیار بزرگتر است که نشان دهنده تمرکز ویژه بر فناوری لایه 2 است.

Folgor همچنین معتقد است که بیت کوین برای تبدیل شدن به یک سیستم مالی غیرمتمرکز و کارآمد به راه حل های سطح دوم برای تراکنش های روزمره نیاز دارد.

در این راستا، دو پروژه اصلی لایه بلاک چین، دو پروژه Liquid و Greenlight با شبکه لایتنینگ تعامل دارند و هر کدام نقش ویژه ای در بهبود کارایی بیت کوین دارند.

Liquid دارای 1.8 میلیارد دلار دارایی است و Greenlight از بیش از 150000 گره روشنایی فعال پشتیبانی می کند.

به دلیل تمرکز این شرکت بر روی این پروژه ها، اهداف ثانویه مانند استخراج و خرید بیت کوین کمتر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که پروژه های لایه دوم بیت کوین در سه ماهه دوم سال 2024 موفق به جمع آوری 94.6 میلیون دلار شدند که نشان از توجه زیاد سرمایه گذاران در این حوزه دارد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارز دیجیتال
گزارش مختصر بازار ارزهای دیجیتال (۲۸ مهر ۱۴۰۳)
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۰ بازدید
اخبار ارز دیجیتال
قیمت ارزهای دیجیتال امروز ۲۸ مهر
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۰ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات