بیت‌کوین، سلاح جدید ترامپ برای شکست چین و سلطه بر بازار جهانی!

  • توسط: admin
بیت‌کوین، سلاح جدید ترامپ برای شکست چین و سلطه بر بازار جهانی!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

در این دوره انتخاباتی، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، به دلیل حمایتش از بیت‌کوین (BTC) و صنعت گسترده‌تر کریپتو، همواره در صدر اخبار بوده است. به نظر می‌رسد که نگرش او فراتر از حمایت است؛ چراکه وی در جدیدترین اظهارات خود، بیت‌کوین را به عنوان یک عنصر مهم در صحنه ژئوپلیتیکی و اقتصادی، به ویژه در برابر چین، مطرح کرده است. ترامپ می‌گوید: «نفرت بایدن از بیت‌کوین تنها به نفع چین و روسیه است.»
همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، ترامپ اخیرا اعلام کرده که به فکر استفاده از بیت‌کوین برای حل مشکل بدهی ملی ۳۵ تریلیون دلاری آمریکا هم هست. او همچنین تمایل خود را برای استخراج تمام بیت‌کوین‌های باقی‌مانده در آمریکا اعلام ‌کرده است. او معتقد است که این استراتژی می‌تواند به تسلط آمریکا در حوزه انرژی کمک کند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

حمایت‌های ترامپ از بیت‌کوین باعث شده که گمانه‌زنی‌ها درباره پذیرش این رمزارز به عنوان یک ذخیره استراتژیک در آمریکا افزایش یابد. در همین راستا، برایان کورشین، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری DAIM، می‌گوید: «وزارت دادگستری حدود ۲۰۰ هزار واحد بیت‌کوین در اختیار دارد. بنابراین، ایالات متحده بزرگ‌ترین دارنده بیت‌کوین است. آن‌ها می‌توانند به راحتی این کوین‌ها را به وزارت خزانه‌داری منتقل کرده و با داشتن ۱۳ میلیارد دلار بیت‌کوین در ترازنامه، شروع کنند. این حرکت ممکن است، فقط ممکن است انجام آن سخت باشد.»
در همین حال، گزارش‌های دیگر هم حاکی از آنند که کمپین انتخاباتی ترامپ تاکنون بیش از ۴ میلیون دلار کمک مالی در قالب ارزهای دیجیتال جمع‌آوری کرده است.


منبع

بی‌این کریپتو


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات