بلاکچین آپتوس، میزبان جدید USDT تتر؛ کارمزد تراکنش‌ها کمتر می‌شود!

  • توسط: admin
بلاکچین آپتوس، میزبان جدید USDT تتر؛ کارمزد تراکنش‌ها کمتر می‌شود!


زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شرکت تتر (Tether) به‌تازگی استیبل‌کوین دلاری خود، یعنی USDT، را در بلاکچین آپتوس (Aptos) عرضه کرده است. هدف از این اقدام، کاهش هزینه تراکنش‌ها و بهبود دسترسی به ارزهای دیجیتال، عنوان شده است.

با اضافه کردن USDT به بلاکچین آپتوس، تتر قصد دارد از ویژگی‌های این بلاکچین، از جمله مقیاس‌پذیری و سرعت بالا، بهره‌برداری کند. این اقدام باعث خواهد شد که کاربران بتوانند کارمزدهای بسیار پایین‌تری را تجربه کنند.

این یکپارچه‌سازی جدید، هزینه تراکنش‌ها را، به‌ویژه برای کاربردهای گسترده‌تر، مانند ریزپرداخت‌ها و عملیات‌های بزرگ تجاری، مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌کند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

تتر در بیانیه اخیر خود همچنین به رشد قابل‌توجه بلاکچین آپتوس اشاره کرده است. تعداد کاربران فعال روزانه این بلاکچین از ۹۶ هزار نفر در ژانویه به ۱۷۰ هزار نفر در جولای افزایش یافته است. همچنین در ماه می ۲۰۲۴، رکورد ۱۵۷ میلیون تراکنش روزانه برای این شبکه ثبت شده است.

در تاریخ ۱۷ جولای، پلتفرم تحلیلی نانسن (Nansen) قرارداد همکاری جدیدی را با آپتوس امضا کرد تا تحلیل‌ها و داده‌های بلاکچین را در اختیار این اکوسیستم قرار دهد.

هدف از این همکاری، کمک به رشد اکوسیستم آپتوس، با ارائه ابزارهای تحلیلی به کاربران و سرمایه‌گذاران برای شناسایی روندهای مختلف، است.


منبع

کوین تلگراف


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات