بررسی عملکرد ETFهای اتریوم در هفته اول معاملات؛ شروعی قدرتمند یا ناکامی بزرگ؟

  • توسط: admin
بررسی عملکرد ETFهای اتریوم در هفته اول معاملات؛ شروعی قدرتمند یا ناکامی بزرگ؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

تحلیلگران شرکت کیو‌سی‌پی کپیتال (QCP Capital) اظهار داشته‌اند که صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم برای رشد به زمان بیشتری نیاز دارند.

به گفته آنها، در حالی که بیت‌کوین به عنوان “طلای دیجیتال” پذیرش گسترده‌تری دارد، بازار ETFهای اسپات اتریوم ممکن است مدت بیشتری طول بکشد تا به رشد مورد انتظار برسد.

بر اساس داده‌های موجود، در هفته اول معاملات ETFهای اسپات اتریوم، ۳۴۱ میلیون دلار خروجی سرمایه ثبت شده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

تحلیلگران اشاره می‌کنند که عملکرد هفته اول ETFهای اتریوم در ایالات متحده مشابه عملکرد ETFهای بیت‌کوین بوده است. این عملکرد نزولی به دلیل هزینه‌های بالاتر ETF شرکت گری‌اسکیل و جریان خروجی قابل‌توجه از آن در چند روز اول بوده است.

با معرفی صندوق مینی ETF گری‌اسکیل با هزینه رقابتی ۰.۱۵ درصد نیز، خروجی خالص سرمایه همچنان غالب است و این صندوق تا کنون فقط ۱۶۴ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

در مقابل، صندوق ETF بلک‌راک (ETHA) با جذب ۴۴۲ میلیون دلار و ETF بیت‌وایز (ETHW) با جذب ۲۶۵.۵ میلیون دلار عملکرد بهتری داشته‌اند.

نیت گراسی، تحلیلگر بازار ETFها، علی‌رغم خروج‌های سنگین از صندوق گری‌اسکیل، عملکرد کلی ETFهای اتریوم را موفقیت‌آمیز ارزیابی می‌کند.

او اشاره کرده که بدون احتساب صندوق ETF گری‌اسکیل (ETHE)، بیش از یک میلیارد دلار سرمایه در این هفته به سایر ETFهای اتریوم سرازیر شده است.

در این میان، تحلیلگران انتظار دارند که انتخابات ایالات متحده به عنوان یک محرک صعودی برای بازار عمل کرده و موجب بهبود شرایط بازار کریپتو شود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات