بررسی دلایل صعود قیمت ریپل؛ آیا XRP در آستانه رکوردشکنی است؟

  • توسط: admin
بررسی دلایل صعود قیمت ریپل؛ آیا XRP در آستانه رکوردشکنی است؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روزهای اخیر، قیمت ریپل (XRP) به بالای ۰.۶۳ دلار رسیده و توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. کارشناسان دلایل مختلفی برای این افزایش قیمت مطرح کرده‌اند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، پیش‌بینی بازار مبنی بر عدم اقدام جدید توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در پرونده ریپل است.

با این حال، برخی از معامله‌گران هنوز احتمال تجدیدنظر SEC را در نظر دارند که این موضوع موجب نوسان قیمت XRP شده است.

علاوه بر این، پیشرفت‌های اخیر در مورد استیبل‌کوین RLUSD نیز باعث خوش‌بینی بیشتر در بازار شده است. ریپل به‌تازگی ۳۵۰ هزار توکن RLUSD صادر کرده و پروژه استیبل‌کوین خود را پیش برده است. رئیس ریپل، مونیکا لانگ، نیز چشم‌انداز مثبتی برای آینده این شرکت ارائه کرده است.

خرید سریع XRP!
با یک کلیک ریپل (XRP) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید XRP

به‌روزرسانی‌های اخیر در شبکه ریپل لجر (XRP Ledger) هم نشان‌دهنده تمرکز بیشتر توسعه‌دهندگان بر این پروژه بوده و موجب افزایش اعتماد بازار شده است.

کارشناسان معروف بازار کریپتو، مانند تونی ادوارد (Tony Edward) و کردی‌بول کریپتو (CrediBULL Crypto) نیز پیش‌بینی‌های مثبتی ارائه داده‌اند و در مورد احتمال افزایش قیمت این ارز دیجیتال تا ۳۰ دلار بحث کرده‌اند.

در حال حاضر، قیمت XRP با افزایشی ۳.۲ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۶۳ دلار رسیده است. همچنین، حجم معاملات روزانه آن نیز بیش از ۱۴ درصد افزایش یافته و به ۱.۸۶ میلیارد دلار رسیده است.

گفتنی است، روند صعودی اخیر بازار کریپتو، از جمله بیت‌کوین و سایر آلت‌کوین‌ها نیز به رشد قیمت XRP کمک کرده است. انتظارات برای روند مثبت بازار در ماه اکتبر، به‌ویژه پس از انتشار داده‌های اخیر تورم در آمریکا، هم باعث افزایش خوش‌بینی معامله‌گران شده است.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات