برترین آلت‌کوین‌های هفته پایانی جولای ۲۰۲۴؛ تحلیل نمودار و پیش‌بینی ادامه روند

  • توسط: admin
برترین آلت‌کوین‌های هفته پایانی جولای ۲۰۲۴؛ تحلیل نمودار و پیش‌بینی ادامه روند


زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازار آلت‌کوین‌ها در هفته آخر جولای ۲۰۲۴ نسبت به هفته قبل روند کاهشی داشت. با این حال، برخی از آلت‌کوین‌ها همچنان عملکرد خوبی داشتند.

در آخرین هفته جولای، رشد قیمتی به طور یکنواخت میان آلت‌کوین‌ها توزیع نشده است، با این حال، لیست برندگان این هفته جالب توجه است؛ زیرا نام‌های جدیدی نسبت به هفته‌های قبل در آن وجود دارد.

کت این اِ داگز ورلد

در بازار ارزهای دیجیتال، همه چیز خیلی سریع تغییر می‌کند و ظهور میو (MEW) به عنوان برنده اصلی آلت‌کوین‌ها، این را ثابت می‌کند. این میم کوین با تم گربه بر روی بلاکچین سولانا ساخته شده و در این هفته، قیمت آن با افزایش ۸۵.۶۸ درصدی بازار را شگفت‌زده کرد.

میو در مقایسه با دیگر میم کوین‌های با تم سگ مانند بانک (BONK) و داگ‌ویف‌هت (WIF)، بسیار متفاوت ظاهر شد و این افزایش قابل‌توجه قیمت، گمانه‌زنی‌ها درباره تسلط میم‌کوین‌های با تم گربه در شبکه سولانا را تقویت کرده است. آلت‌کوین دیگری که از این احساسات حمایت می‌کند، پاپ‌کت (POPCAT) است که در ماه گذشته، حدود ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

خرید سریع MEW!
با یک کلیک میو (MEW) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید MEW

در زمان نگارش این خبر، میو با قیمت ۰.۰۰۷۲ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده عقب‌نشینی از اوج هفتگی ۰.۰۰۸۷ دلاری است. با وجود کاهش اخیر، به دلیل نشانه‌هایی که توسط اندیکاتور مکدی (MACD) نشان داده شده، قیمت میو ممکن است به زودی بازیابی شود.

هلیوم

آلت کوین دیگری که در این هفته رشد قابل توجهی داشت، هلیوم (HNT) است. قیمت هلیوم در هفته گذشته ۲۳.۷۶ درصد افزایش یافت و در حال حاضر در محدوده ۵.۳۰ دلار قرار دارد.

طبق نمودار هلیوم، ‌قیمت از ۱۶ جولای وارد روند صعودی شد و از ۳.۵۷ دلار به ۶ دلار رسید. با این حال، تحلیل تکنیکال و بررسی شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می‌دهد که این آلت‌کوین در وضعیت اشباع خرید قرار دارد و ممکن است با کاهش قیمت مواجه شود. در این صورت، قیمت ممکن است تا محدوده ۴.۷۹ دلار عقب‌نشینی کند.

در طرف مقابل،‌ اگر فشار خرید افزایش یابد، قیمت می‌تواند دوباره سطح ۶ دلار را آزمایش کند.

پایت نتورک

پایت نتورک (PYTH) یکی دیگر از آلت‌کوین‌هایی است که قیمت آن در حال افزایش است. در هفت روز گذشته، قیمت این توکن ۱۵.۱۲ درصد افزایش یافته و آن را به یکی از برترین برندگان در آخرین هفته جولای ۲۰۲۴ تبدیل کرده است.

در حال حاضر، پایت نتورک در محدوده قیمتی ۰.۳۹ دلار معامله می‌شود و برخلاف هلیوم، قیمت پایت نتورک ممکن است به روند افزایشی خود ادامه دهد. طبق داده‌ها، سود باز قراردادهای پایت نتورک به بالاترین حد خود در دو هفته اخیر رسیده است.

از طرفی، اندیکاتور پارابولیک سار (SAR) که جهت روند را با استفاده از روش توقف و بازگشت تعیین می‌کند، در حال حاضر زیر قیمت پایت نتورک قرار دارد و اگر این وضعیت ادامه یابد، قیمت ممکن است در کوتاه‌مدت به ۰.۳۹ دلار یا حتی به ۰.۴۴ دلار برسد.

رشد شاخص جریان پول چایکین (CMF) نیز، بیانگر سطح خوبی از انباشت برای این آلت‌کوین است که نشان می‌دهد قیمت آن می‌تواند به سطوح بالاتر برسد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات