با وجود افزایش تقاضا، بیت کوین زیر 67000 دلار باقی ماند

  • توسط: admin
با وجود افزایش تقاضا، بیت کوین زیر 67000 دلار باقی ماند


علیرغم افزایش علاقه سرمایه گذاران نهادی و خرده فروشی، قیمت بیت کوین از 29 جولای نتوانسته مرز 70000 دلار را بشکند.

طبق گفته شرکت اطلاعاتی زنجیره ای CryptoQuant در پستی در 22 اکتبر، تقاضای خرده فروشی بیت کوین به بالاترین حد خود در شش ماه اخیر رسید که آخرین بار در مارس 2024 مشاهده شد، زمانی که بیت کوین به بالاترین سطح تاریخ به بالای 73600 دلار رسید. تقاضای خرده فروشی طی 30 روز گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است، در 30 روز گذشته، تقاضای خرده فروشی حدود 13 درصد رشد داشته است که منعکس کننده سناریویی است که تنها در ماه مارس مشاهده شد، زمانی که ما به آخرین رکورد تاریخی نزدیک بودیم.

اگرچه علاقه نهادها و خرده فروشی ها به بیت کوین در حال افزایش است، اما این ارز دیجیتال از 29 جولای نتوانسته است از سد روانی 70000 دلاری عبور کند. مالکیت نهادی صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) مستقر در ایالات متحده نیز همین افزایش است که باعث خوش بینی بیشتر به قیمت بیت کوین شده است.

چشم انداز ETF های بیت کوین پذیرش گسترده اما محتاطانه را نشان می دهد. اگرچه بیش از هزار سرمایه گذار نهادی در معرض محصولات بیت کوین ETF هستند، تخصیص مربوطه آنها اندک است. از آنجایی که مدیران دارایی فناوری جدید را در نظر می گیرند، این یک روند غیر معمول نیست، ادامه پذیرش ETF های سازمانی می تواند به طور قابل توجهی قیمت بیت کوین را افزایش دهد، زیرا موسسات دارای مقادیر زیادی سرمایه هستند که می تواند بازارهای رمزنگاری را به حرکت درآورد، ممکن است بیت کوین نیاز به رسیدن به ارزش های رکورد جدیدی داشته باشد. پذیرش سازمانی مستمر داشته باشد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات