بایننس پروژه بعدی لانچ‌پول خود را معرفی کرد: داگز!

  • توسط: admin
بایننس پروژه بعدی لانچ‌پول خود را معرفی کرد: داگز!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی بایننس اعلام کرده که ارز دیجیتال داگز (DOGS) را به‌عنوان پنجاه‌وهفتمین پروژه لانچ‌پول خود انتخاب کرده است. به این ترتیب، این میم‌کوین که بر روی بلاکچین تون (Ton) تلگرام ساخته شده، در بایننس لیست خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، معاملات داگز در صرافی بایننس از تاریخ ۲۶ آگوست ۲۰۲۴، ساعت ۱۲:۰۰ به وقت UTC آغاز خواهد شد. چهار جفت معاملاتی برای این توکن در نظر گرفته شده که عبارتند از؛ USDT، BNB، FDUSD و TRY.

بایننس در ادامه اطلاعیه خود تأکید کرده که داگز برای اولین بار در پلتفرم لانچ‌پول آن لیست می‌شود و کاربران از تاریخ ۲۳ آگوست می‌توانند به استیک و فارم (farm) این توکن بپردازند. مانند دیگر پروژه‌های لانچ‌پول بایننس، استیک کردن داگز نیز در استخرهای جداگانه BNB و FDUSD انجام خواهد شد.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، مجموع عرضه ارز دیجیتال داگز ۵۵۰ میلیارد توکن است. از این میزان، ۲۲ میلیارد داگز به‌ عنوان پاداش لانچ‌پول در نظر گرفته شده که معادل ۴ درصد از کل عرضه آن است.

از این مقدار، ۸۵ درصد به استخر استیکینگ BNB و ۱۵ درصد به استخر استیکینگ FDUSD اختصاص خواهد یافت.

علاوه بر این، بایننس اعلام کرده که یک ایردراپ نیز برگزار خواهد کرد که در آن، کاربران واجد شرایط می‌توانند از جوایز بهره‌مند شوند. البته، کاربران کشورهایی مانند کانادا، ایالات‌متحده، کوبا، ژاپن، گرجستان، هلند، سنگاپور، بریتانیا و برخی دیگر از کشورها، قادر به شرکت در این ایردراپ نخواهند بود.

برای محاسبه جوایز، بایننس از اسنپ‌شات‌های موجودی کاربران و موجودی کل استخر در هر ساعت استفاده خواهد کرد. جوایز کاربران به‌ صورت ساعتی به‌روزرسانی شده و کاربران می‌توانند جوایز خود را در هر زمان به حساب اسپات خود منتقل کنند.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات