بازگشت بیت‌کوین به کانال ۶۴ هزار دلار! چه عواملی این افت ناگهانی را رقم زدند؟

  • توسط: admin
بازگشت بیت‌کوین به کانال ۶۴ هزار دلار! چه عواملی این افت ناگهانی را رقم زدند؟


طی 24 ساعت گذشته، قیمت بیت کوین (BTC) حدود 2 درصد کاهش یافته و به 64536 دلار رسیده است.

تحلیلگران بر این باورند که پیروزی شیگرو ایشیبا در انتخابات اخیر احتمالا منجر به سیاست های پولی سخت تر از سوی بانک مرکزی ژاپن خواهد شد. این نگرانی ها در مورد افزایش نرخ بهره را تشدید کرد و فشار فروش را در بازار کریپتو افزایش داد.

در بازار ارزهای دیجیتال، علاوه بر بیت کوین، آلت کوین هایی مانند اتریوم (ETH) و بایننس کوین (BNB) و ممکوین هایی مانند شیبا اینو (SHIB) و دوج کوین (DOGE) نیز با افت قیمت مواجه شدند.

به طور خاص، شیبا و دوج کوین بین 5 تا 8 درصد کاهش یافته اند. در همین حال، ریپل (XRP) روند عمومی بازار را کاهش داد و با افزایش 5.3 درصدی به محدوده قیمت 0.645 دلار رسید.

قابل ذکر است که بیت کوین در ماه سپتامبر عملکرد خوبی داشت و با افزایش 9 درصدی انتظارات بازار را شکست داد. با این حال، تلاش گاوها برای نگه داشتن بیت کوین بالای 65000 دلار به دلیل رویدادهای ژاپن و تنش های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه با مشکل مواجه شد و بازار با فشار فروش مواجه شد.

اگرچه بسیاری از فعالان بازار انتظار دارند که قیمت بیت کوین در پی کاهش نرخ بهره آمریکا رکورد جدیدی را ثبت کند، اما به نظر می رسد که این امر به راحتی رخ نخواهد داد.

گزارش ها حاکی از آن است که احساسات اجتماعی در مورد بیت کوین افزایش یافته است و ممکن است مدتی طول بکشد تا یک رکورد قیمت جدید به دست آید.

در همین حال، برخی از تحلیلگران پیش بینی می کنند که قیمت بیت کوین تا پایان سال به 100000 دلار برسد. اما بازار همچنان در نوسان خواهد بود. در حالی که سرمایه گذاران در انتظار انتشار داده های اشتغال ایالات متحده پیش از رشد مورد انتظار در اکتبر (Uptober) هستند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات