بازار زیر فشار انتقال ۳ میلیاردی مت‌گاکس؛ بیت‌کوین به کانال ۶۵ هزار دلار سقوط کرد!

  • توسط: admin
بازار زیر فشار انتقال ۳ میلیاردی مت‌گاکس؛ بیت‌کوین به کانال ۶۵ هزار دلار سقوط کرد!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی ورشکسته مت‌گاکس (Mt. Gox) به منظور بازپرداخت بخشی از بدهی طلبکاران خود، ۴۵،۵۱۱ بیت‌کوین دیگر به ارزش ۳.۱۵ میلیارد دلار را جابجا کرده است. این انتقال در دو ساعت گذشته انجام شده و هدف آن، آماده‌سازی برای توزیع بیشتر میان طلبکاران بوده است.

روز گذشته، قیمت بیت‌کوین به سطح ۶۶ هزار دلار رسیده بود. اما در زمان نگارش این خبر، با ۱.۴۳ درصد کاهش روزانه در محدوده ۶۵،۵۹۸ دلار قرار دارد.

بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیلی اسپات‌آن‌چین (Spot on Chain)، صرافی مت‌گاکس این بیت‌کوین‌ها را به سه کیف‌پول مختلف منتقل کرده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

لازم به ذکر است که این صرافی از ۵ جولای، مجموعاً ۶۱،۵۵۹ بیت‌کوین به ارزش ۳.۸۸ میلیارد دلار را برای بازپرداخت بدهی طلبکاران، به صرافی‌هایی مانند کراکن، بیت‌استمپ و SBIVC انتقال داده است.

با این حال، گزارش‌هایی وجود دارد که کراکن پرداخت بیت‌کوین به برخی از طلبکاران مت‌گاکس را علی‌رغم احراز هویت، رد کرده است.

در طول بازپرداخت‌های این ماه، قیمت بیت‌کوین نوسانات شدیدی داشته است. این ارز دیجیتال روز دوشنبه با مقاومتی قوی در سطح ۷۰ هزار دلار مواجه شد و نتوانست از آن عبور کند.

اکنون پس از افت در دو روز گذشته، قیمت کمی تثبیت شده و سرمایه‌گذاران منتظر جلسه کمیته بازار آزاد فدرال رزرو (FOMC) در روز چهارشنبه ۳۱ جولای هستند.

باید توجه داشت که رویدادهای اقتصاد کلان نقش مهمی در تعیین عملکرد قیمت بیت‌کوین در آینده دارند. در حال حاضر، سناریوی پایه، کاهش آهسته تورم و رشد اقتصادی است و احتمال رکود چندان بالا نیست.

نکته جالب توجه این است که نهنگ‌های بیت‌کوین در بحبوحه کاهش فعلی قیمت، به شدت در حال انباشت بوده‌اند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات