اوج‌گیری بی‌وقفه ترون؛ از رشد تراکنش‌ها تا افزایش درآمد و آدرس‌های فعال!

  • توسط: admin
اوج‌گیری بی‌وقفه ترون؛ از رشد تراکنش‌ها تا افزایش درآمد و آدرس‌های فعال!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

گزارش اخیر مساری نشان می‌دهد که تعداد تراکنش‌های روزانه ترون (TRON) در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۴، یک رشد قابل‌توجه ۲۹ درصدی داشته است

این رشد به پذیرش رو به رشد این بلاکچین در اکوسیستم کریپتو اشاره دارد و به زیرساخت‌های پروژه، به‌ویژه مکانیسم اثبات سهام و ماشین مجازی کارآمد ترون (TVM) نسبت داده می‌شود.

فناوری‌های یاد شده به ترون این امکان را می‌دهند که روزانه میلیون‌ها تراکنش را پردازش کرده و تعداد فزاینده‌ای از کاربران و توسعه‌دهندگان را جذب کند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

بر اساس این گزارش، کل درآمد ترون در فصل دوم سال ۲۰۲۴ به ۱۱۷.۵ میلیون دلار رسیده که آن را در رتبه‌ای نزدیک به اتریوم و سولانا قرار می‌دهد. همچنین، تعداد آدرس‌های فعال روزانه در این شبکه با افزایش ۳۱ درصدی روبه‌رو شده است.

ترون به‌عنوان یکی از معدود شبکه‌های لایه ۱ ضد تورمی شناخته می‌شود و مجموع توکن‌های در گردش آن در سه‌ماهه دوم سال، از ۸۸.۲ میلیارد به ۸۷.۷ میلیارد کاهش یافته است.

این بلاکچین همچنین نقش خود را در زمینه تراکنش‌ استیبل‌کوین‌ها تقویت کرده است. ارزش بازار استیبل‌کوین‌ها در شبکه ترون نزدیک به ۶۲ میلیارد دلار است و این کلاس دارایی بیش از ۴۸ میلیون هولدر دارد.

در پایان سه‌ماهه دوم، ارزش بازار تتر (USDT) در شبکه ترون با افزایشی ۱۰ درصدی نسبت به دوره قبل، به ۵۷.۱ میلیارد دلار رسیده و ۵۳ درصد از کل موجودی در گردش تتر روی شبکه ترون قرار دارد.

با این حال، مجموع ارزش دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه ترون در سه‌ماهه دوم سال، با کاهشی ۲۳ درصدی نسبت به دوره قبل، از ۱۰.۱ میلیارد دلار به ۷.۸ میلیارد دلار کاهش یافته است. با وجود این کاهش، ترون هنوز دومین شبکه برتر از نظر TVL محسوب می‌شود.

ترون به‌طور مستمر به بهبود زیرساخت‌ها و برنامه‌های خود، از جمله ادغام راه‌حل‌های لایه ۲ بیت‌کوین و حذف کارمزدها، ادامه می‌دهد و انتظار می‌رود که کاربران بیشتری را جذب کند. با این حال، موفقیت آینده آن به توانایی در نوآوری و گسترش اکوسیستم دیفای (DeFi) بستگی دارد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات