انقلاب در دنیای میم‌کوین‌ها؛ بانک به بورس می‌آید!

  • توسط: admin
انقلاب در دنیای میم‌کوین‌ها؛ بانک به بورس می‌آید!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، توسعه‌دهندگان میم‌کوین بانک (Bonk) در نظر دارند تا اولین محصول قابل معامله در بورس (ETP) این ارز دیجیتال را به بازار عرضه کنند.

تیم این پروژه در رویداد سولانا بریک‌پوینت ۲۰۲۴ (Solana Breakpoint ۲۰۲۴) در سنگاپور اعلام کرد که این محصول را تا پایان سال جاری با همکاری شرکت اوسپری فاندز (Osprey Funds) ارائه خواهد داد.

طبق گزارش‌ها، این محصول به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که بدون خرید و فروش مستقیم بانک، از نوسانات قیمت آن کسب سود کنند. هدف از این اقدام، جذب افرادی است که هنوز به میم‌کوین بانک یا شبکه سولانا دسترسی ندارند.

توسعه‌دهندگان باور دارند که ایجاد چنین محصولی نه تنها جایگاه این رمزارز را تقویت می‌کند، بلکه فرصت‌های جدیدی را برای رشد بازار میم‌کوین‌ها فراهم خواهد کرد. این اقدام همچنین می‌تواند نخستین قدم به سوی ایجاد صندوق قابل‌ معامله در بورس (ETF) بانک باشد.

خرید سریع BONK!
با یک کلیک بونک را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BONK

با وجود چالش‌های نظارتی مرتبط با ETF میم‌کوین‌ها، برخی از کارشناسان در مورد احتمال عرضه آن خوش‌بین هستند. در ماه جولای، مدیر بازاریابی شیبا اینو اعلام کرد که ایجاد ETF این ارز دیجیتال به دلیل علاقه مؤسسات به میم‌کوین‌ها امری ممکن است.

همچنین، مت هوگان، مدیر سرمایه‌گذاری شرکت بیت‌وایز (Bitwise)، معتقد است که با وجود نوسانات این دسته از ارزهای دیجیتال، علاقه زیادی به معاملات آن‌ها وجود دارد.

علی‌رغم اعلام این خبر، قیمت بانک طی ۲۴ ساعت گذشته تغییر چندانی نداشته و با افزایش جزئی ۰.۲ درصدی به ۰.۰۰۰۰۱۷۵۲ دلار رسیده است. با این حال، قیمت آن طی هفته گذشته بیش از ۷ درصد رشد داشته است.

ارزش بازار این رمزارز هم‌اکنون حدود ۱.۲ میلیارد دلار است و طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، ششمین میم‌کوین برتر بازار محسوب می‌شود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات