انباشت ۲ میلیون بیت‌کوین توسط نهنگ‌های جدید! آیا بازار در آستانه انفجار است؟

  • توسط: admin
انباشت ۲ میلیون بیت‌کوین توسط نهنگ‌های جدید! آیا بازار در آستانه انفجار است؟


نهنگ های بیت کوین (BTC) در آخرین دور انباشت خود، 1.97 میلیون بیت کوین را به کیف پول های جدید منتقل کردند که نشان دهنده یک تغییر عمده در احساسات سرمایه گذاران است.

این رالی پس از افزایش تعداد دارندگان بلندمدت رخ داد و نشان دهنده تغییر در رفتار فعالان بازار در همان زمان است که قیمت بیت کوین نزدیک به بالاترین حد خود تثبیت شد.

در هفته های اخیر، کیف پول های جدید به طور فعال بیت کوین انباشته کرده اند و طبق اطلاعات موجود، موجودی بیت کوین در کیف پول های کمتر از 155 روز در سال جاری بیش از 813 درصد افزایش یافته است.

این کیف پول های جدید صرفاً به دلیل انتقال امنیتی از کیف پول های قدیمی ایجاد نشده اند و احتمالاً نشان دهنده ورود سرمایه گذاران نهادی به بازار ارزهای دیجیتال است.

در همین حال، گزارش‌های دیگر حاکی از آن است که نهنگ‌ها تقریباً تمام بیت‌کوین‌های تازه ضرب شده را از می 2024 خریداری کرده‌اند. با افزایش تقاضا، سهام بیت‌کوین در بازار کاهش یافته است که یک علامت مثبت است.

علاوه بر بیت کوین، فعالیت نهنگ ها در بازار سایر ارزهای دیجیتال نیز افزایش یافته است. به ویژه، نهنگ ها مقادیر زیادی توکن AAVE را جمع آوری می کنند که احتمالاً باعث افزایش قیمت آن می شود.

علاوه بر این، خریداران ETF تأثیر زیادی بر انباشت بیت کوین دارند و انتظار می‌رود در هفته سوم اکتبر بیش از 1 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کنند.

این تحولات نشان می دهد که در چرخه فعلی، سرمایه گذاران بزرگ به انباشت بیت کوین با وجود نوسانات قیمت نزدیک به بالاترین حد تاریخی ادامه می دهند.

در همین راستا بسیاری از کارشناسان پیش بینی می کنند که ارزش بیت کوین به دلیل تنش های ژئوپلیتیکی و اثرات آن بر اقتصاد افزایش یابد.

علاوه بر اینها، سیگنال های صعودی دیگری را می توان در نمودار رنگین کمان بیت کوین، شاخص ترس و طمع و شاخص سود باز آتی این ارز دیجیتال مشاهده کرد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات