انباشت ۱۴۰ میلیون ریپل توسط نهنگ‌ها! روند صعودی XRP از سر گرفته می‌شود؟

  • توسط: admin
انباشت ۱۴۰ میلیون ریپل توسط نهنگ‌ها! روند صعودی XRP از سر گرفته می‌شود؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

اوایل این ماه، قیمت ریپل (XRP) به‌طور ناگهانی ۱۸ درصد کاهش یافت و از تاریخ ۳ اکتبر، بین ۰.۵۲ دلار تا ۰.۵۵ دلار نوسان جانبی داشته است.

در حال حاضر، نهنگ‌های بازار در حال انباشت این توکن هستند که می‌تواند به افزایش ارزش آن کمک کند؛ اما هنوز مشخص نیست آیا این انباشت برای جلوگیری از افت قیمت به زیر ۰.۵۰ دلار کافی خواهد بود یا خیر.

طبق داده‌های سنتیمنت (Santiment)، آدرس‌هایی که بین ۱۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد ریپل دارند، در تاریخ ۱۷ اکتبر ۹.۶۳ میلیارد توکن در اختیار داشتند. این رقم اکنون به ۹.۷۷ میلیارد رسیده که نشان‌دهنده انباشت حدود ۱۴۰ میلیون ریپل با ارزش تقریبی ۷۷ میلیون دلار است و از احتمال افزایش قیمت حکایت دارد.

خرید سریع XRP!
با یک کلیک ریپل (XRP) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید XRP

یکی دیگر از عواملی که از پیش‌بینی رشد قیمت حمایت می‌کند، شاخص فاندینگ ریت (Funding Rate) است. در حال حاضر، فاندینگ ریت ریپل مثبت است که دیدگاه صعودی معامله‌گران را نشان می‌دهد و تداوم آن می‌تواند به صعود قیمت منجر شود.

در نمودار روزانه، قیمت ریپل بین ۰.۵۲ دلار و ۰.۵۴ دلار نوسان دارد. سطح ۰.۵۲ دلار به‌عنوان یک حمایت قوی عمل می‌کند؛ به همین دلیل، احتمال کاهش قیمت به زیر ۰.۵۰ دلار کم است. اگر فشار خرید ادامه یابد، ممکن است ارزش ریپل به ۰.۶۰ دلار برسد.

در طرف مقابل، از دست رفتن حمایت یاد شده، منجر به کاهش قیمت تا سطح ۰.۴۹ دلار خواهد شد.


منبع

بی‌این کریپتو


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات