امکان سقوط بیت کوین تا 50,000 دلار

  • توسط: admin
امکان سقوط بیت کوین تا 50,000 دلار


آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق BitMEX، پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین می‌تواند تا ۵۰ هزار دلار سقوط کند و در این شرایط، به دلیل فشارهای کلان اقتصادی و افزایش بازده اوراق‌قرضه، وضعیت آلت کوین‌ها بدتر خواهد شد.

بیت کوین روز چهارشنبه به زیر 56000 دلار سقوط کرد و روند نزولی اخیر خود را ادامه داد.

تغییرات هفتگی بیت کوین | منبع CMC

قتل‌عام آلت کوین‌ها

هیز در آخرین مقاله خود با عنوان «Boom Times… Delayed» پیش‌بینی کرد که آلت کوین‌ها به طور بالقوه می‌توانند ریزش‌های شدیدتری را تجربه کنند. چشم‌انداز نزولی او ریشه در محیط کلان اقتصادی، به ویژه اقدامات فدرال رزرو و پویایی بازار اوراق خزانه ایالات متحده دارد.

وی خاطرنشان کرد که در حالی که فدرال رزرو از نشست جکسون هول در آگوست 2024 افزایش نرخ بهره را متوقف کرده است، واکنش بازار اوراق‌قرضه، با افزایش بازدهی اوراق‌قرضه 10 ساله خزانه‌داری به 5 درصد، آشکارتر شده است. این افزایش بازدهی که ناشی از نگرانی‌ها در مورد تورم و مخارج دولت است، منجر به اصلاح 10 درصدی در بازار سهام و افزایش ترس از ورشکستگی بانک‌های منطقه‌ای شده است.

خرید و فروش آسان بیت کوین در بیت‌پین

معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

دریافت وام و اعتبار معاملاتی

سرعت بالا در تکمیل سفارشات

بات‌های معامله‌گر متنوع

پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید بیت کوین

علی‌رغم این چشم‌انداز نزولی، هیز دیدگاه بلندمدت مثبتی نسبت به بیت کوین و برخی آلت کوین‌های قوی دارد؛ اگرچه او از موقعیت‌های اهرمی اجتناب می‌کند. او پیش‌بینی کرد که مداخله مالی قابل توجه – احتمالاً به شکل تزریق نقدینگی – می‌تواند در اواخر سپتامبر سال جاری آغاز شود که ممکن است بازارها را تثبیت کند و به طور بالقوه قیمت بیت کوین را افزایش دهد.

در حال حاضر، هیز گفت که تمرکز خود را بر افزایش موقعیت‌های خود در آلت کوین‌های قوی با قیمت‌های تخفیف خورده، گذاشته است. در حالی که او اذعان داشت که حرکت‌های کوتاه‌مدت بازار غیر قابل پیش‌بینی است، سناریوی بلندمدت او همچنان این است که بانک‌های مرکزی در نهایت برای مقابله با چالش‌های اقتصادی به چاپ پول متوسل می‌شوند، که در نهایت می‌تواند برای بیت کوین و سایر دارایی‌های ریسکی صعودی باشد.

فرصتی قانع‌کننده

شرایط فعلی بازار نامشخص است و روندهای تاریخی ثابت کرده که سپتامبر ماهی نزولی است، نه فقط برای ارزهای دیجیتال؛ بلکه در همه طبقات دارایی. اما QCP Capital گفت که اکتبر همیشه قوی‌ترین ماه صعودی بوده، به طوری که بیت کوین بازدهی مثبت و میانگین افزایش 22.9 درصدی را در 8 مورد از 9 مورد اخیر ثبت کرده است.

اگر این روند فصلی امسال نیز دوباره تکرار شود، این شرکت معاملاتی عقیده دارد که انباشت در طول نزول سپتامبر و کسب سود در ماه اکتبر یا به سمت پایان سال می‌تواند یک حرکت استراتژیک باشد.

سپتامبر فرصت قانع‌کننده‌ای برای انباشت بیت کوین پیش از رالی احتمالی در اکتبر و انتخابات آتی ایالات متحده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
بیت کوین 200 هزار دلاری تا پایان سال 2025
  • ۲ آبان ۱۴۰۳
  • -
  • ۲ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
خیز گاوها برای حمله به 200 دلار
  • ۲ آبان ۱۴۰۳
  • -
  • ۲ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات