افشای دارایی‌های شخصی مایکل سیلور؛ خود نهنگ بزرگ چقدر بیت‌کوین دارد؟

  • توسط: admin
افشای دارایی‌های شخصی مایکل سیلور؛ خود نهنگ بزرگ چقدر بیت‌کوین دارد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایکل سیلور، مدیر اجرایی شرکت هوش تجاری و نرم‌افزاری مایکرواستراتژی (MicroStrategy) و از طرفداران سرسخت بیت‌کوین (BTC)، میزان ذخایر BTC خود را فاش و تأیید کرد که گمانه‌زنی‌های موجود درباره سرمایه‌گذاری‌ شخصی او در بیت‌کوین درست بوده است.

اگرچه داشتن بیت‌کوین توسط سیلور جای تعجبی ندارد، اما اندازه این سرمایه‌گذاری شوکه‌کننده بوده است. بسیاری از فعالان صنعت کریپتو تصور می‌کنند که تمرکز اصلی سیلور بر روی انباشت مداوم بیت‌کوین توسط شرکت مایکرواستراتژی است.

با این حال، وی در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ اخیرا اعلام کرده که شخصا حداقل ۱۷،۷۳۲ بیت‌کوین، به ارزش بیش از ۱ میلیارد دلار، در اختیار دارد.

سیلور گفت:

من هیچ بیت‌کوینی نفروخته‌ام و همچنان به خرید بیت‌کوین بیشتری ادامه می‌دهم. این ارز دیجیتال یک سرمایه‌گذاری عالی برای یک فرد، یک خانواده، یک موسسه، یک شرکت یا یک کشور است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز نیز گزارش شده، شرکت مایکرواستراتژی تحت رهبری سیلور، از سال ۲۰۲۰ و پس از آغاز همه‌گیری جهانی کووید-۱۹، شروع به خرید بیت‌کوین کرد.

چهار سال بعد و تا ۳۰ جولای امسال، این شرکت موفق به خرید مجموعاً ۲۲۶،۵۰۰ واحد بیت‌کوین شده که با توجه به قیمت امروز، کل این ذخیره حدود ۱۲.۷ میلیارد دلار ارزش دارد. بنابراین، ارزش بیت‌کوین‌های شخصی سیلور، حدود ۱۰ درصد از ذخایر مایکرواستراتژی است.

شایان ذکر است سیلور زمانی دست به این افشاگری زده که شاهد پذیرش گسترده بیت‌کوین هستیم. از افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین گرفته تا فضای سیاسی ایالات متحده، تمرکز بر بیت‌کوین با سرعت زیادی در حال رشد است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات