افزایش قیمت همستر در ۲۴ ساعت گذشته! آیا رشدی مشابه نات‌کوین در راه است؟

  • توسط: admin
افزایش قیمت همستر در ۲۴ ساعت گذشته! آیا رشدی مشابه نات‌کوین در راه است؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال همستر‌ کامبت (HMSTR) از ۲۸ سپتامبر تا کنون ۳۰.۷ درصد کاهش قیمت داشته و در ۴۸ ساعت گذشته، بالای سطح حمایتی ۰.۰۰۴ دلار تثبیت شده است.

با این حال، حجم معاملات آن در روز گذشته کمتر از میانگین بود که نشان‌دهنده عدم قدرت کافی برای بهبود قیمت است.

روز پنج‌شنبه، با افت قیمت به زیر سطح ۰.۰۰۴۶ دلار، ساختار بازار در چارت یک ساعته به سمت نزولی تغییر کرد. همچنین، روند کلی هفته گذشته نیز نزولی بود.

اندیکاتور حجم تعادلی (OBV) نتوانست به سطح بالاتری دست یابد که نشانه‌ای از عدم وجود قدرت صعودی است. اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز طی دو روز گذشته در نزدیکی سطح ۵۰ در نوسان بوده که از عدم توانایی تصمیم‌گیری در بازار حکایت دارد.

اگر بیت‌کوین بتواند از سطح حمایتی ۶۰ هزار دلاری بازگردد، ممکن است قیمت آلتکوین‌ها از جمله همستر نیز تقویت شود و خریداران بیشتری به بازار ورود کنند. در صورت عبور قیمت HMSTR از ۰.۰۰۴۹ دلار، فرصت خرید با هدف رسیدن به سطوح بالاتر ایجاد می‌شود.

الان ثبت نام کن، سریع بفروش!
همسترت توی ارزپلاس زودتر از همه‌جا نقد میشه!!




ثبت نام و فروش HMSTR

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت همستر پس از برخورد به سطح حمایتی ۰.۰۰۴۵ دلار، بیش از ۶ درصد رشد کرده و سود باز معاملات آتی این توکن نیز ۸.۹۱ درصد افزایش یافته است. از طرفی شاخص فاندینگ ریت همچنان مثبت باقی مانده و نشان‌دهنده انتظار بازار برای روند صعودی است.

با این حال، اندیکاتور دلتای تجمعی (CVD) نشان می‌دهد که حجم خرید در حال کاهش است و احتمالاً قیمت HMSTR در چند روز آینده بین ۰.۰۰۴۵ تا ۰.۰۰۴۹۴ دلار در نوسان خواهد بود.

در همین حال، یکی از تحلیلگران کریپتو به نام کریپتو هانتر (Crypto Hunter)، احتمال بهبود قیمت مشابه نات‌کوین را برای همستر کامبت مطرح کرده است. قیمت توکن NOT پس از ایردراپ نات‌کوین در اوایل سال جاری ۸۰ درصد افت کرد، اما در ادامه ۵ برابر شد.

نمودار به اشتراک‌گذاشته‌ شده توسط وی نشان‌دهنده شباهت‌هایی در حرکات قیمتی هر دو توکن HMSTR و NOT پس از ایردراپ‌ آن‌ها است. کریپتو هانتر معتقد است که همستر کامبت پتانسیل رشد بالایی دارد و می‌تواند از مرز ۰.۰۱ دلار عبور کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات