افزایش فعالیت‌ها در شبکه سولانا؛ قیمت SOL در آستانه صعود به ۱۸۰ دلار!

  • توسط: admin
افزایش فعالیت‌ها در شبکه سولانا؛ قیمت SOL در آستانه صعود به ۱۸۰ دلار!


قیمت سولانا (SOL) در 29 سپتامبر به بالاترین سطح محلی 161.80 دلار رسید، اما طی دو روز 9 درصد کاهش یافت. این کاهش با کاهش کلی بازار آلتکوین (به استثنای استیبل کوین) مطابقت داشت، بنابراین ارزش این بازار از 800 میلیارد دلار به 739 میلیارد دلار کاهش یافت.

با این حال، در هفته گذشته، استفاده از شبکه سولانا افزایش قابل توجهی داشته است و بسیاری از معامله گران معتقدند که قیمت SOL ممکن است دوباره افزایش یابد.

در همین راستا، داده ها نشان می دهد که حجم فعالیت برنامه غیرمتمرکز سولانا (DApp) در هفته گذشته 46 درصد افزایش یافته است و ارزش کل دارایی های قفل شده در آنها تا 30 سپتامبر به 36.1 میلیون SOL افزایش یافته است.

شبکه Solana به دلیل کارمزد پایین و سرعت بالای تراکنش از رقبای خود مانند اتریوم و زنجیره بایننس متمایز است. میانگین کارمزد تراکنش در شبکه Solana فقط 0.02 دلار است، در حالی که در اتریوم 2.50 دلار است.

این ویژگی ها باعث شده تا Solana جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین پلتفرم ها برای کاربران و توسعه دهندگان حفظ کند. اگرچه هزینه های پایین به تنهایی برای جذب کاربران کافی نیست، اما این شبکه همچنان با ارائه برنامه هایی مانند Pump.fun برتری رقابتی خود را حفظ کرده است.

علاوه بر این، پروژه های جدیدی مانند Gameshift که توسط Google Cloud و Solana پشتیبانی می شود، می تواند تقاضای بیشتری برای این شبکه ایجاد کند. این پروژه به توسعه دهندگان بازی های سنتی کمک می کند تا از قابلیت های Web 3 استفاده کنند.

علاوه بر این، گوشی هوشمند جدید سولانا با نام Seeker با قیمتی کمتر از 499 دلار عرضه می شود و در کنار آن، فروشگاه غیرمتمرکز اپلیکیشن سولانا نیز به روز می شود.

به طور کلی، نشانه ها حاکی از آن است که قیمت سولانا ممکن است بهتر از بازار آلتکوین باشد و به سمت 180 دلار یا حتی بالاتر حرکت کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارز دیجیتال
کاهش شدید تعداد آدرس های فعال بیت کوین
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۰ بازدید
اخبار ارز دیجیتال
قیمت ارزهای دیجیتال امروز ۲ مهر
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات