افزایش سرمایه‌گذاری در ETF‌های بیت‌کوین؛ ۱.۱ میلیارد دلار تنها در یک هفته!

  • توسط: admin
افزایش سرمایه‌گذاری در ETF‌های بیت‌کوین؛ ۱.۱ میلیارد دلار تنها در یک هفته!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

در هفته گذشته، صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین در آمریکا بیش از ۱.۱ میلیارد دلار سرمایه جذب کردند که بالاترین میزان ورودی از اواسط جولای تاکنون محسوب می‌شود.

روز ۲۷ سپتامبر بهترین روز برای این صندوق‌ها بود که موفق به جذب ۴۹۴.۴ میلیون دلار شدند. این صندوق‌ها در تاریخ ۲۶ سپتامبر نیز ۳۶۶ میلیون دلار ورودی داشتند.

طبق گزارش‌ها، بیشترین ورودی‌ها به صندوق‌های بلک‌راک (BlackRock) با ۴۹۹ میلیون دلار، آرک (ARK) با ۲۸۹.۵ میلیون دلار و فیدلیتی (Fidelity) با ۲۰۶.۱ میلیون دلار اختصاص داشت.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

سایر صندوق‌های ETF بیت‌کوین مانند اینوسکو (Invesco)، فرانکلین تمپلتون (Franklin Templeton) و والکری (Valkyrie) نیز ورودی‌های کمتری را به ثبت رساندند که بین ۵.۷ میلیون تا ۳۳.۳ میلیون دلار متغیر بود.

از ابتدای تأسیس تاکنون، ۱۱ صندوق بیت‌کوین در مجموع ۱۸.۸ میلیارد دلار سرمایه جذب کرده‌اند. افزایش اخیر ورودی‌ها به این صندوق‌ها، همزمان با کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در تاریخ ۱۸ سپتامبر اتفاق افتاد.

از آن زمان، قیمت بیت‌کوین نیز ۱۳.۸ درصد افزایش یافته و به ۶۵,۸۰۰ دلار رسیده است. به این ترتیب، بیت‌کوین اکنون تنها ۱۱ درصد با رکورد تاریخی ۷۳,۷۳۸ دلاری خود فاصله دارد.

در همین حال، صندوق‌های ETF اسپات اتریوم نیز در این هفته ۸۵ میلیون دلار سرمایه جذب کردند که بالاترین میزان از اوایل آگوست است. این صندوق‌ها از زمان راه‌اندازی در ۲۳ جولای، بیش از ۱.۱ میلیارد دلار ورودی داشته‌اند.


منبع

کوین تلگراف


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات