اطلاعیه مهم داگز برای جاماندگان از ایردراپ؛ دو گزینه برداشت جدید اضافه می‌شود!

  • توسط: admin
اطلاعیه مهم داگز برای جاماندگان از ایردراپ؛ دو گزینه برداشت جدید اضافه می‌شود!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم توسعه‌دهنده داگز (DOGS) پیش‌تر با انتشار اطلاعیه‌ای در تاریخ ۲۸ آگوست گفته بود که از مشکلات موجود در برداشت‌های زنجیره‌ای توکن‌های داگز آگاه است. به گفته آنها، این مشکلات به دلیل شلوغی بی‌سابقه در بلاکچین تون ایجاد شده و تیم داگز فعالانه در تلاش برای رفع آن‌ها بود.

حال، با انتشار اطلاعیه‌ای جدید، تیم داگز اعلام کرده که گزینه‌های جدیدی را برای برداشت‌های زنجیره‌ای ارائه کرده است.

بر اساس اطلاعیه داگز که در یکم سپتامبر منتشر شد، افرادی که هنوز نتوانسته‌اند توکن‌های DOGS خود را دریافت کنند، دو گزینه جدید برای برداشت خواهند داشت:

۱) برداشت سریع‌تر با پرداخت کارمزد جزئی داگز و ۲) برداشت کندتر بدون پرداخت کارمزد.

این گزینه‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که با توجه به نیاز خود، فرآیند برداشت را انجام دهند. همچنین، این تغییرات به کاهش بار بلاکچین تون و تسریع در فرآیند برداشت کمک می‌کند.

بر اساس داده‌های پلتفرم کوین‌گکو، توکن داگز در ۲۶ آگوست با قیمت ۰.۰۰۱۲ دلار به بازار آمد و در همان روز به ۰.۰۰۱۴ دلار هم رسید. با این حال، داگز نتوانست این سطوح قیمتی را حفظ کند و در پایان روز، کندل قیمتی آن در محدوده ۰.۰۰۱۲ دلار بسته شد.

در ادامه، داگز در این محدوده قیمتی در حال تثبیت بود، ولی در ۲۸ آگوست با افزایشی قابل‌توجه به اوج ۰.۰۰۱۶ دلار رسید. اما این بار نیز روند صعودی آن پایدار نبود و این ارز دیجیتال تازه‌وارد از آن زمان تا کنون در یک روند نزولی حرکت کرده است.

در زمان نگارش این خبر، داگز با ۴.۵ درصد کاهش نسبت به روز گذشته، در محدوده ۰.۰۰۱۲۶ دلار معامله می‌شود. همراه با این کاهش قیمت، حجم معاملات روزانه داگز نیز با ۲۶.۶۸ درصد افت به ۴۰۰.۶۵ میلیون دلار رسیده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات