از سرگیری فصل میم‌کوین‌ها؛ فلوکی قله‌های قیمتی جدید را هدف گرفته است!

  • توسط: admin
از سرگیری فصل میم‌کوین‌ها؛ فلوکی قله‌های قیمتی جدید را هدف گرفته است!


در یک سال گذشته، قیمت memecoin FLOKI بیش از 800٪ افزایش یافته است و در هفت روز گذشته، حدود 16٪ افزایش یافته است. این ارز دیجیتال در حال حاضر پنجمین memecoin بزرگ در بازار است.

در حالی که شاخص قدرت نسبی هفت روزه (RSI) در موقعیت خنثی قرار دارد، فلوک پتانسیل بالایی برای رشد بیشتر نشان می دهد. این شاخص سرعت و شدت تغییرات قیمت را اندازه گیری می کند و عدد 51 برای Fluky RSI نشان دهنده تعادل بین فشار خرید و فروش و وجود فضای کافی برای رشد است.

علاوه بر این، نشانگر ابرهای ایچیموکو در نمودار 4 ساعته Fluke چشم انداز صعودی را نشان می دهد. در حال حاضر، قیمت فلوک بالاتر از ابر ایچیموکو است و ابر سبز به معنای یک روند صعودی است.

همچنین خط Tenkan-Sen (خط آبی در شکل زیر) بالای خط Kijun-Sen (خط قرمز) قرار دارد که این نیز نشانه روند صعودی است.

خط چیکو اسپان (Chikou Span – خط سبز) نیز بالاتر از قیمت فعلی است که نشان می دهد حرکت قیمت همچنان به نفع خریداران است. به طور کلی، این شاخص ها نشان می دهد که فلوکی ممکن است در کوتاه مدت به روند صعودی خود ادامه دهد.

فلوکی در زمان نگارش این مقاله با 6.89 درصد افزایش نسبت به روز گذشته در محدوده قیمت 0.000142 دلار معامله می شود و حجم معاملات روزانه آن با رشد 68.47 درصدی به بیش از 244 میلیون دلار رسیده است.

فلوکی اکنون به سطح مقاومت 0.0001651 دلار نزدیک می شود. اگر این مقاومت شکسته شود، می تواند نشانه حرکت صعودی قوی تری باشد که قیمت را به محدوده 0.00034 دلار می رساند.

این سطح بالاترین سطح قیمت از ژوئن 2024 است و رسیدن به آن نشان دهنده تغییر روند بزرگتر و افزایش قدرت خرید است.

برعکس، از منظر نزولی، اگر فلوکی نتواند حمایت خود را در 0.00011 دلار حفظ کند، ممکن است قیمت به محدوده 0.00009 دلار بازگردد و اگر فشار نزولی ادامه یابد، به 0.000031 دلار کاهش می یابد که بیشترین – پایین ترین سطح است. قیمت از مارس 2024 محاسبه شده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارز دیجیتال
ویتالیک بوترین پیشرفت ویولن سل را ستود.
  • ۴ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۰ بازدید
اخبار ارز دیجیتال
فعالیت Mt.Gox دوباره شروع شده است
  • ۴ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۰ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات