از اصلاح به صعود؛ آیا زمان درخشش دوباره شیبا اینو فرا رسیده است؟

  • توسط: admin
از اصلاح به صعود؛ آیا زمان درخشش دوباره شیبا اینو فرا رسیده است؟


قیمت memecoin محبوب Shiba Inu (SHIB) در پنج روز گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است و از ۰.۰۰۰۱۳ دلار به ۰.۰۰۰۱۴۷ دلار رسیده است. یکی از دلایل مهم این رشد، بهبود کلی بازار کریپتو پس از کاهش 0.5 درصدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده است.

در همین حال، الگوی دو کفی شکل گرفته در نمودار قیمت شیبا اینو، پتانسیل ادامه روند صعودی آن را نشان می دهد.

بازار ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر روند صعودی خود را از سر گرفته است، به طوری که قیمت بیت کوین از 52500 دلار به 63456 دلار رسیده است. .

طی 11 هفته گذشته، قیمت SHIB سه تلاش ناموفق برای شکستن این سطح حمایت انجام داده است که نشان دهنده فعالیت قوی خریداران در این زمینه است. آخرین جهش قیمت شاهد افزایش 19.82 درصدی به 0.0000147 دلار بود که ارزش بازار توکن را به 8.7 میلیارد دلار رساند.

نمودار روزانه شیبا شکل گیری الگوی معکوس دو کفی را نشان می دهد، در صورت تکمیل، قیمت شیبا اینو می تواند 9.3 درصد دیگر افزایش یابد و پس از شکستن مقاومت 0.000016، با شدت بیشتری 25 درصد افزایش یافته و به 0.000020 خواهد رسید.

در همین حال، داده های پلتفرم Sentiment نشان می دهد که عرضه توکن های SHIB در صرافی ها به 75.3 تریلیون سکه کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش فشار فروش و انباشت احتمالی سرمایه گذاران است.

با این حال، نسبت MVRV آن طی 30 روز گذشته به 7.66 درصد رسیده است که نشان می دهد خریداران کوتاه مدت در سود هستند. این نسبت معمولاً در محدوده 8 تا 10 درصد است و با سقف های قیمتی ثبت شده توسط شیبا اینو مطابقت دارد. زیرا مالکان در این شرایط برای جمع آوری سود خود می فروشند.

بنابراین، در صورت افزایش فشار فروش، قیمت شیبا اینو ممکن است به 0.000012 دلار بازگردد و روند تثبیت طولانی تری را تجربه کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات