از اصلاح به صعود؛ آیا زمان درخشش دوباره شیبا اینو فرا رسیده است؟

  • توسط: admin
از اصلاح به صعود؛ آیا زمان درخشش دوباره شیبا اینو فرا رسیده است؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت میم‌کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) با افزایشی ۱۴ درصدی طی پنج روز گذشته، از ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار به ۰.۰۰۰۰۱۴۷ دلار رسیده است. یکی از دلایل مهم این رشد، بهبود کلی بازار کریپتو پس از کاهش ۰.۵ درصدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا بوده است.

در این میان، الگوی کف دوقلوی تشکیل‌شده در چارت قیمت شیبا اینو نشان‌دهنده پتانسیل ادامه روند صعودی آن است.

بازار ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر، با افزایش قیمت بیت‌کوین از ۵۲۵۰۰ به ۶۳۴۵۶ دلار، روند صعودی خود را از سر گرفته است. این تغییر روند با بهبود احساسات بازار باعث شده که روند قیمت شیبا اینو نیز از اصلاح به حرکت جانبی در بالای سطح ۰.۰۰۰۰۱۲۳ دلار تغییر کند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

در ۱۱ هفته اخیر، قیمت SHIB سه تلاش ناموفق برای شکستن این سطح حمایتی داشته که نشان‌دهنده فعالیت شدید خریداران در این منطقه است. آخرین بازگشت قیمت موجب افزایش ۱۹.۸۲ درصدی تا ۰.۰۰۰۰۱۴۷ دلار شد و ارزش بازار این توکن را به ۸.۷ میلیارد دلار رساند.

نمودار روزانه شیبا نشان‌دهنده تشکیل الگوی بازگشتی کف دوقلو است که در صورت تکمیل آن، قیمت شیبا اینو می‌تواند ۹.۳ درصد دیگر افزایش یابد و پس از شکستن مقاومت ۰.۰۰۰۰۱۶، با شدت بیشتری تا ۲۵ درصد رشد کرده و به ۰.۰۰۰۰۲۰ برسد.

در همین حال، داده‌های پلتفرم سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهند که عرضه توکن SHIB در صرافی‌ها به ۷۵.۳ تریلیون سکه کاهش یافته که از کاهش فشار فروش و احتمال انباشت توسط سرمایه‌گذاران حکایت دارد.

با این حال، نسبت MVRV آن در ۳۰ روز اخیر به ۷.۶۶ درصد رسیده که نشان می‌دهد خریداران کوتاه‌مدت در سود هستند. این نسبت معمولاً در محدوده ۸ تا ۱۰ درصد با ثبت سقف‌های قیمتی توسط شیبا اینو همزمان می‌شود؛ زیرا دارندگان در این وضعیت، اقدام به فروش برای برداشت سود خود می‌کنند.

بنابراین، اگر فشار فروش افزایش یابد، قیمت شیبا اینو ممکن است به ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار بازگشته و روند تثبیت طولانی‌تری را تجربه کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات